• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • Limbolight

Hur går det för er?
    Är ni lika insnöade på det här som jag?
    Min stackars m2b tycker att jag är helt vrickad som sitter här i timmavis redan nu..

Hur långt har ni kommit?
    Vad har ni köpt?

• misstrixie

Limbolight,

Jag har egentligen inte köpt någonting alls ännu... Men nästa steg blir väl att beställa inbjudningarna som ska skickas ut i februari.

• misstrixie

Och ja, jag är insnöad!

• GME76

Samma sak här, har dock lite planeringsuppehåll då jag är insnöad på att vi behöver en till bil. Som helst ska gå som en klocka men inte kosta ngt alls eftersom vi håller på att byta tak som kostar så j-kla mkt. Men ev har vi ett band som kan spela på bröllopet. Dom måste fixa en trummis bara eftersom den vanliga ska vara packad på vårt bröllop

• blivande fru larsed

Ja, har heller inte kommit nånvart i planeringen. Funderar mest över saker hela tiden.... Tycker nog ändå att det är lite tidigt att ta en massa beslut, roligt att spåna lite med.

Ser dock fram emot att börja prova klänningar =) Tänkte göra det om ett par månader, åka ner till götet kanske.... :) Vet inte alls vad jag vill ha..

• bridesilly

Jag har köpt min tiara små grejer till dukningen, skor, rispåsar, skickat efter provkort till inbjudningarna.

Har kontaktat en fotograf som ska träffa oss å visa lite bilder, även kontaktat en cateringfirma vi tyckte verkade vara intressant så här händer det lite grejer minsann

Min m2b har varit inne å frågat om brudbuketter och vad en sådan jag vill ha skulle kosta

• Limbolight

bridsilly:
    Då ligger vi nog ganska lika tror jag!
    Men man får väl hejda sig lite, så man har något kvar att göra tillnästa år!

Hur ska ni andra göra?
    ha livemusik, eller inspelat?

• bridesilly

limbolight

hehe ja risken är ju att man hinner ändra sig hundra gånger iaf men men, planera är så kuuul. Har precis köpt in rykande färska nummret av bröllopsguiden Ska plöjas igenom idag

• Virvel

bridesilly

Har det kommit ut ett nytt nummer av Bröllopsguiden!!!! Skynda till affären

Limbolight
    Vi ska ha trubadur som spelar på festen Vet inte hur många timmar dom brukar spela men på nattens sista timmar kanske vi får ta fram bärbara. Då är det väl ingen som märker någon skillnad

• Limbolight

köper man bröllopsguiden i vanliga affärer?
    har letat efter en ny bröllopstidning länge nu!
    vad kostar den?

Svar på tråden Augustilistan 2008