• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • misstrixie

Virvel,

Hihi, jag kommer kanske också att falla för något helt annat än jag tänkt mig, spännande!

Hoffsan,

Åh den där har jag spanat på, den är himla fin!

• Emkalo

Virvel, superfin du är! Skrev en liten kommentar till en av bilderna på weddingann... Du kommer vara stunning på bröllopsdagen! (jag slänger mig med engelska ord ibland, en "ful" vana som jag har sedan jag bodde i usa ngr månader under förra året - ibland hittar jag bara inte orden på svenska :))

Hoffsan din klänning var oxå jättefin! Åh vad mysigt att veta vad man ska ha på sig! Ska du ha slöja?

Jag försöker leta klänning... Fast det tar ju sån tid... Funderar på om jag ska våga beställa ngn klänning från ngn kinesisk tillverkare...prova... Men det ska väl vara rea nu i höst på årets kollektion i affärerna?! Ngn som vet när den börjar?

• Virvel

Emkalo
    Den brukar börja i oktober hos dom affärerna som har rea. Ring runt och kolla.

Vissa märken som NIXA rear ju aldrig ut sina klänningar då deras modeller är aktuella i flera år. MIn är aktuell nästa år också och skulle finnas kvar i sortimentet så då kan jag låtsas att jag har köpt en 08:a

• Virvel

Tusen tack för era kommentarer. Nu åker bilderna bort från sidan

• brud-nästa-sommar?

Hoffsan: jättefin!!

virvel: jag hann se! Jättefin!

Jag blir så STRESSAD fast det är långt kvar!!! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Så mycket att tänka på! och så ska vi göra om hela vårt kök, så mitt liv kretsar kring diskhoar och brudklänningar just nu! Kan typ inte sova! Crazy!!!

• Hoffsan

Tack så mycket alla!
    Jo jag ska ha slöja. Har hela tiden sagt att jag inte ska ha slöja men när de satte på den i affären så blev jag helt såld! Så nu är den också inhandlad. Jag kommer dock att ta av den till middagen.

• Virvel

Hoffsan
    Jag var skeptisk mot slöja men när jag fick på mig den kände jag att det var perfekt.

Din klänning är jättefin. Har du hämtat den så att du har den hemma? Min hänger hos svärföräldrarna. Tur är väl det. Hade jag haft den hemma så hade jag väl prövat den varje dag

• Saga med Nova

Virvel: va? Missade jag?? Jag vill med se

• Virvel

Saga med Nova

Okej, jag lägger ut bilderna en liten stund till

Svar på tråden Augustilistan 2008