• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • Saga med Nova

ja just det, värdpar är våra föräldrar..

• brud-nästa-sommar?

TACK för alla välkomnanden!

Vi är också tidigt ute och har redan frågat toastmaster och toastmadame -de tackade ja lyckligtvis!

Vi ska inte gifta oss i kyrkan, utan i min mammas trädgård (med präst). Vi kommer att gå tillsammans i alla fall, men vet inte riktigt hur! Har inte bestämt var i trädgården vi ska gifta oss.

Fattar inte varför det ska va så dyrt med inbjudningskort etc!!! Det är ju inte DET man vill lägga pengar på! Det blir nog en egen utskrift på ett finare och tjockare papper! Eller nån som har tips!??

Har spanat in den här klänningen! www.ginnis.com/cgi-bin/description.asp Hoppas den går att få tag på i Sverige! Nån annan som har tips på klänningar till rimligt pris i Sthlm??!

• Virvel

brud-nästa-sommar?

Kolla på kortdesign.se Dom är inte så dyra. Det beror lite på vad man menar med dyrt också?

Nixa har ju sina modeller hos Lillys brud och fest i Stockholm. Deras nya modeller kommer ut på hemsidan i oktober www.nixa.se och finns att köpa från februari. Nixa har klänningar från ca 2500 och uppåt.

• blivande fru larsed

Ja, vi har bestämt vem vi ska fråga för toastmadame och även om vi själva står för bröllopet vill vi ha ett värdpar som tar hand om allt i kyrkan, hjälper oss att fixa saker fram till bröllopet, tar emot gästerna vid festlokalen osv. Toastmadame får sköta allt som händer under middagen..ordning på tal och dyl.

brud-nästa-sommar? - jättefin klänning!!

• bridesilly

Hello tjejer

Oj har inte ens funderat över om min pappa skulle vilja gå med mig in...hmmmm. Helst vill jag gå in själv å möta upp min m2b

Vi kommer nog att vara värdpar själva eftersom vi står för alla kostnader men vi delegerar nog ut små uppgifter till de närmaste att göra under dagen, ex hälsa välkommna medans vi fotograferas å sådär.

• Saga med Nova

har en fundering..

Jag vill att pappa ska gå med mig in, det tycker min sambo med. MEN jag vill också att min då 4-åring med lilla syster, då 1 år, ska med också.. på något sätt.
    Funderade på om storasyster ska dra in lillasyster i en skrinda som är smyckad. MEN då går dom ju före oss, jag vill liksom stå framme & se dom ha ha krångligt..
    Tips?

OM dom nu går före oss, vart tar dom vägen sen? Vi har inha tärnor eller så framme i kyrkan, men kan man be dom ta hand om dom när dom har kommit fram?

• Limbolight

Emkalo: Jag har beställt en kopia av senna klänningenfrån Kina, Jättefin är den. Kostade mig hela 945 kr

brud-nästa-sommar?:
    Jag tänkte beställa inbjudningskort från vistaprint.se. de har tio st gratis, och jag behöver inte fler!
    Ska se om jag kan fixa en länk till mina...

• Virvel

Limbolight

Jag kan inte se hur korten ser ut. Blev nyfiken

• Limbolight

funkar inte länken hos dig?

Svar på tråden Augustilistan 2008