• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Virvel

Skrev precis en länk till tidningens hemsida men inlägget blev stoppat.

Du kan gå in på tidningens hemsida och kolla där vart du kan köpa den. Tidningen kostar 59 kr.

• Hoffsan

Jag köpte den idag på Coop! Har typ 15 bröllopstidningar nu
    Ska läsa hela kvällen!

• blivande fru larsed

Har också kollat efter brudtidning på ICA i flera månader...så äntligen asså! Måste sticka dit sen...

Jag och min m2b diskuterade det där lite igår om live band eller inte. Och vi kom inte fram till nåt beslut...ev "anlitar" vi en dj som får spela en playlist på datorn som vi valt själva. Funderar på att ha någon mikrofon ändå isf, finns kanske nån som vill sjunga....(svärmor...) =)

• misstrixie

Virveln,

Ahh, tur att jag hann titta! Vad FIN den (och du) är! Du kommer att vara sååå vacker på den stora dagen!

• Virvel

misstrixie

Tack så mycket. Precis vad jag ville höra
    Var rädd för att Nixas nya modeller skulle vara jättefina men tittade på dom (dom hade redan fått in nästa års modeller)och det var ingen av dom som hon visade som kändes wow.

Ska bli kul att leta frisyrer nu när jag vet att jag ska ha slöja. Tror att det blir så som jag har håret på bilderna bara att man lockar det lite mjukt och gör det lite bulligare på huvudet. Snyggare helt enkelt

• misstrixie

Virvel,

Ja det blir säkert bra, tycker du klär i den frisyren. Shit, vilket sug jag fick efter att ha en egen klänning nu!

• Virvel

misstrixie

Det var ju inte alls meningen att jag skulle köpa någon när jag var till butiken för ca två månader sedan. Och den här modellen var inte alls den som jag hade trott att jag ville ha. Det var jättekul att pröva. Trodde att jag ville ha halterneck med släp och broderat liv men det blev inte alls så.

Svar på tråden Augustilistan 2008