Juni 2008
Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?
Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?
vi gifter oss i maj 2008
Sibbis:
Jo..precis! När man får boka så börjar de kännas att de är på riktigt
man nästan gruvar sig för allt man måste planera! kommer nog kännas tomt efter bröllopet, inge mer att göra, ingen mer stress osv
Tussa85:
hehe, vet precis vad du menar. å andra sidan tillhör vi skaran som ska försöka med knoddar efter bröllopet, så det blir nog planerande med det oxå *s*
o det går ju i vågor, ibland planerar man massor, ibland inget alls...
Sibbis:
Vi har en 1½ årig son, men vill gärna ha en till liten en, men har bestämt oss för att ja ska komma i brudklänningen först
jo, planeringen kan verkligen gå i vågor! nästan så man får lite dåligt samvete då man upptäcker att man inte planerat nå på flera dagar!
Vi har bokat kyrka och festlokal. Samlar nu info om ALLT mellan himmel och jord och är väldigt uppfylld över att JAG äntligen ska få stå brud. Känner att jag inom det närmast vill bli klar med eventuell underhållning (liveband), fotograf och bokning av rum för bröllopsnatten då jag misstänker att de "bästa" hotellen kan riskera bli bokade snart...... ;)
Tussa85:
hehe, vi funderar nästan tvärtom, att se till att jag INTE kommer i brudklänningen. vi funderar på att tjuvstarta lite med knoddmakandet :P får väl se hur det blir, men vi längtar oss blå o börjar bli lite till åren (jag 29, han 34, inte massor, men du vet...) så vi måste BÖRJA så vi hinner med några stycken knoddisar iaf :D
Ninni75:
just de ja, man kanske skulle börja kolla på eventuella hotell!
jämföra litegrann.. lite lyx skadar ju inte
Sibbis:
hehe ok
Ninni75: Ja gör det för jag vet att fler hade ringt och frågat ang nästa sommar på det hotellet vi har bokat, så det är en bra idé om man vet var man skulle vilja bo.
Nu har ja äntligen fått se festlokalen vi bokat! Den va såååå fin!
Supernöjd
Oj, hotell säger ni... Jisses. så långt har jag inte ens börjat tänka än *s* nu tänker vi iofs inte sova i bröllopssvit på själva bröllopsnatten, utan vi gör det troligen natten därpå. Eller så åker vi iväg på minisemester ett par dagar... vi får se. :)
Tussa85: härligt att höra! Grattis!
har nån av er boken Bröllop - inspiration, glädje å flärd? fick den av min sambo då ja fyllde år så den är väldigt intressant å läsa då man inte riktigt har så mkt att planera ännu