• Brud 2008

Juni 2008

Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?

• Svar på tråden Juni 2008
  • Anne69

Lina08
    Tack för välkomnandet!!!
    Känns hur mysigt som helst, måste bara påminna mig själv om att andas ibland och inte bara ånga på som en Bridezilla!!!

• Lina08

Haha, du får ånga på här med oss när de andra tröttnar :)

• Anne69

Ja mina vänner är redan less på mig
    Nä nu väntar lunchen
    Hörs senare!!

• MaryamZ

Anne69

Vi gifter oss med 28 juni -08 :) snart bara 1år kvar!! Var gifter ni er?

Jag har spanat in Maggie Sottero klänningar, sjukligt snygga... ska faktiskt upp o testa nåra på sön, längtar längtar!

• Sofia08

Anne 69: Välkommen!!! Roligt! Vi gifter oss samma dag! (snart bara ett år kvar...iiiih!)
    Lina 08: en av de klänningar jag har kolla på är också en Nixa!! 7509. Bra pris också. 2790:- tror jag det var

• Lina08

Längtar..: måste kolla hur den ser ut :) Jag gillar Nixa, inte så mycket krusiduller men ändå riktigt fina :)Och som du sa, till ett bra pris. Jag tror "min" kostar 5900.

• Sofia08

Lina 08: jag måste se hur din ser ut också!! Men jag kan inte nu... sitter och "tjyvsurfar" på jobbet..haha.

• gota

En till här som gifter sig den 28/6 2008!
    LÄNGTAR!! Har bokat kyrka och festlokal, valt marsalk, brudtärna och toastmaster. Det är väl ungefär vad vi har gjort - men många olika idéer surrar ju i huvudet! Vill sätta igång ordentligt!

• MaryamZ

Vad många 28/6 2008 vi är :)

Vi kanske borde starta en egen tråd`?? :)

• gota

Har också börjat att snegla på klänningar. Vill dock inte köpa någon ännu då jag har en förmåga att pendla i vikt. Tror dock att jag vet hur jag vill ha den, Nixa har ungefär de modeller jag är ute efter. Har en känsla av att det kommer att bli svårt att bestämma sig!

Svar på tråden Juni 2008