• Brud 2008

Juni 2008

Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?

• Svar på tråden Juni 2008
  • liellen

Rosa och vitt är genomgående i hela min planering, inbjudningar, tärnklänningar, blommor, dekorationer mm så ni andra behöver absolut inte oroa er för barbie-effekten. Rosa är fint!

Och om du är "rosa" så ska du givetvis ha rosa på din dag, annars kommer det bara att kännas fel. Skulle jag välja någon annan färg skulle mina vänner tro att jag blivit sjuk!!

• Mixan

Vi ska också gifta oss i Juni 2008, på midsommar, :) Det blir ett borgerligt sommarbröllop på hans familjesommarställe, färgtema har jag inte ens hunnit fundera på men uj så jag längtar! :D

• Bed of roses

Jag kan inte bestämma mig för hur jag ska göra med sminkningen.
    Jag kan sminka mig själv, men är lite rädd att det går snett när man är lite nervös på den stora dagen..
    Har funderat att boka sminkning på Make up Store eller Face, men ingår provsminkning när det är en brudsminkning?
    Hur långt i förväg tror ni man behöver boka tiden för sminkning?

• Sofia08

Bed of roses: Hör av dig till närmaste MUS eller Face och fråga. De kanske har olika på olika butiker. Jag har för mig att jag hört tidigare att MUS inte har provsminkning. Det kan ju vara värt att ringa och fråga när de rekomenderar att man ska boka också.

• 28/6 2008

Halloj!

Jag har helt missat denna tråd! Jag gifter mig också 28/6! Vi har bokat Rastaborgs slott på Ekerö. Hoppas på fint väder så vi kan ha vigseln utomhus. Längre än så har vi inte kommit än...

• Sofia08

28/6-08: VÄLKOMMEN!! Vad kul att vi är så många som gifter oss den 28:e. (vi får väl starta en egen tråd snart..hihi) Ja, man får ju verkligen hoppas att det är varmare och finare väder nästa år den här helgen...jag har suttit inne hela dagen...deprimerande.

• 28/6 2008

Tack!

En fundering, hur gör ni som skall vigas utomhus med musik vid "in-" och "utgång"? Har man musik överhuvudtaget?

• sussilo

En till junibrud. Vi gifter oss utomlands, så det blir lagom dos bröllops- och mestadels reseplanering för vår del. Preliminärt vigseldatum är den 10/6.

Ser verkligen fram emot nästa sommar!

• Cira

Vi tänkte ha in- och utgångsmusik utomhus. Vet inte riktigt hur det ska fixas men på något sätt ordnar det sig. :)

• Sibbis

28/6 2008:
    (excellent datum förresten *s*)
    min syster gifter sig utomhus i år, vi ska ha in- och utgångsmusik, dessutom ska jag sjunga. vi har en tjej som ska spela nyckelharpa och en som ska spela fiol, så vi hoppas väl på att det itne blåser alltför mycket *s*

Svar på tråden Juni 2008