Juni 2008
Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?
Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?
det låter hemskandes bra tycker jag!! :)
hur "långt" har ni tjejer hunnit i planeringen då?
Vi har bokat lokal och funderat på hur vi vill ha det. Längre än så har vi inte kommit. :)
Tussa85: Vi har kommit ganska långt, har bokat lokal, kyrka, fotgraf, hår, smink och hotell. Vi bor i en storstad och man märker att mycket börjar bli uppbokat :(
Vi gifter oss den 14:e! Vi är i full gång med att planera!
Vi har inte bokat nånting än, (bor i ett litet samhälle) men har iaf sett ut en festlokal och kyrka, klänning, brudbukett och gästlistan är klar. Sen ha vi väl som oxå börjat fundera ut dekorationen å så
lite småsaker typ.
Just ja, band och fotograf är bokat!
Tussa85
hehe, det låter ju ändå som att ni har kommit en stor bit på väg, även om det kanske inte är bokat är det ju utsett :D
Sibbis:
Nu ha vi bokat festlokalen! Men har fortfarande inte fått tag i prästen..!
Måste försöka ringa igen imorn.
Tussa85:
härligt! känns härligt att börja boka va? jag har ju redan gjort allt det, och det är oerhört skönt. även om det på långt när är klart bara för att man har bokat *s* sen ska man börja med "allt det andra"
lycka till med prästen!