• Brud 2008

Juni 2008

Nu finns det snart trådar för alla månader 2008 utom juni (jag har iaf inte sett någon). Så, är det någon mer än jag som gifter sig då?

• Svar på tråden Juni 2008
  • Lina08

Vi kommer ha DJ. Många bröllop jag har varit på som har haft band har vart sådär, folk har dansat som mest när bandet har paus och de dragit på nån skiva. Så en rikitgt bra DJ vill vi ha :)

• Ninni75

Ja det måste verkligen vara ett toppenbra band om det ska bli bra, många gånger har man kanske en övertro till vad ett liveband kan göra!! Kan dj in a box vara ett alternativ??

• brud  nästa år

Oj hade missat denna tråd ska gifta mig 28/6-08. Kul att det äntligen finns flera som ska gifta sig ungefär samtidigt som oss, kände mig rätt så ensam här i början på året

• MaryamZ

Jag missade visst oxå denna tråd. Ska gifta mig 28/6-08.

Hur tänker ni göra m er fotografering? Fotar ni före eller efter kyrkan?

• brutta08

Kommer att gifta oss den 14 juni-08. Det är då 5 år sedan och en dag efter att vi blev tillsammans. Vet alla i er omgivning om att ni kommer att gifta er?

• brud  nästa år

MaryamZ
    Vi kommer att fotografera oss före vigseln

• Sofia08

Vi kommer också att fotografera oss före vigseln. Nästa år har vi också varit tillsammans i 5 år! Närmare bestämt den 24/4!

• MaryamZ

Inte alla i min omgivning vet att vi ska gifta oss.

Ja, visst passar det bättre med att fota sig före vigsel. Min blivande har dock den traditionen att vi inte ska se varann förrens i kyrkan... hmm, så måste planera på nåt bra sätt eller lyckas övertala honom

• Cactus75

Ska oxå gifta mig den 28/6 nästa år! Hoppas på att kunna bli fotad både före och efter, vill gärna hitta nån bra amatörfotograf som kan vara med under en del av dagen och ta lite mer "spontana" kort...ska höra efter i bekantskapskretsen om det finns nån bra!

• chania

Hej ny här ska gifta mig den 14 juni 2008. Lokal är redan bokad. Vill vara ute i god tid. Hittat den perfekta lokalen för vårt bröllop. Nu är problemet vart jag ska gifta mig. Ute i naturen eller i kyrkan. Helst skulle jag vilja gifta mig utomhus men tänk om det ösregnar under vigselakten vad gör man då. Det är mitt största orosmoln just nu.

Svar på tråden Juni 2008