• Fru Hennerdal

Maj 2008

Såå långt kvar! Men kanske just därför stor anledning att kunna samlas och diskutera emedan vi siktar vårt mål långt borta i horisonten. Det är ju trots allt väldigt mycket som skall hinnas med innan dess!

Jag och min M2B kommer från Örebro och gifter oss den 31 Maj om allt går som planerat.

Vilka är ni? ;)

• Svar på tråden Maj 2008
  • 24maj08

Brud-08:
    tack! vi skrev med sidan på save the date korten som gästerna fick i fredags, så kan alla uppdatera sig själva =)
    Klännningen är i satin. Det är så spännande just nu!
    Vart har ni bokat er karibienkryssning? vi funderar lite i de banorna oxå nämligen! men resedjungeln känns just nu oändligt stor...

• 17 maj-08

Färgtemat blir turkos & naturvitt...jag är lite smått kär i allt turkost, så därför var detta val ganska lätt Har kollat ring & brudgumskläder i helgen, kuul! Håller också på att försöka få till ett exemplar av ett kommande inbjudningskort...roliga uppsättningar hittar jag däremot ingenstans, nån som har tips så är allt välkommet...

• Brud-08

24maj08: Vi har inte bokat ännu för de resorna har inte kommit ut ännu men vi planerar att åka Royal Caribbean- RCCL-kryssning och boka genom ticket,

Tittade på att boka själva men det blev ingen större skillnad och känns då skönt att kunna boka hos en person.

Tänkte höra med er andra hur mycket pratar ni om bröllopet, hur många vet att ni ska gifta er??

• LinaBlå

Vi berättar det för alla sådär: "Jo, vi ska gifta oss nästa år. Då måste ni komma!"
    Men det är inget vi ringt runt med, det är ju ett år till också. Vi ska bara ha för familjen efter kyrkan men vill att alla våra vänner kommer till kyrkan!

• 17 maj-08

Två av mina kompisar ska sjunga i kyrkan & ett par i gänget ska va värdpar så det har blivit att många kompisar redan vet...sen har ja någon som långt iväg o då vill ja att de ska ha chans att planera in datumet..egentligen ville sambon att de skulle va hemligt tills inbjudningarna kom, men de är ju svårt att va tyst när det är så kul...så får ju släkt & vänner nåt att se fram emot oxå!!

• Brud-08

Jag vill försöka hålla det ganska hemligt men det är ju en hel del männsikro som måste veta.. är så svårt..

men det är så kul att planera..

• Betty Bett

Hej hej!
    En till den 31/5 2008
    Verkar vara ett populärt datum.
    Men vad ni hunnit med mycket, jag som tyckte jag kommit långt med lokal, kyrka och, hör och häpna bröllopsskor (första paret, kan ju dyka upp bättre)

Vi lär väl höras här under året!

• Brud-08

Betty Bett: Var ska ni gifta er??

Jag håller på att kolla upp lite olika fotografer nu men jag tycker att det är så himla svårt.. Hur har ni andra tänkt med fotograf??

• 24maj08

Brud-08:
    vi tittade på olika hemsidor och försökte hitta någon som hade bilder som vi skulle vilja ha. Vi valde direkt bort alla med fula hemsidor, om man inte kan få till sitt ansikte utåt så vet jag inte... vi fastnade till sist för www.mettesfoto.se som vi nu har bokat!

• Brud-08

Hur går det för er allihopa??

Svar på tråden Maj 2008