• Fru Hennerdal

Maj 2008

Såå långt kvar! Men kanske just därför stor anledning att kunna samlas och diskutera emedan vi siktar vårt mål långt borta i horisonten. Det är ju trots allt väldigt mycket som skall hinnas med innan dess!

Jag och min M2B kommer från Örebro och gifter oss den 31 Maj om allt går som planerat.

Vilka är ni? ;)

• Svar på tråden Maj 2008
  • Brud-08

Vi ska åka på karibien kryssningen, m2b som bestämmde och jag tycker inte det låter så dumt..

• Brud-08

Hur går det för er, planerar för fullt eller tagit en paus?

Själv njutar jag mest nu och tittar på lite småsakaer man kan tänka på..

Och har preliminär bokat tre kyrker nu.. hihi borde kanske bestämma mig snart..

• 24maj08

idag är det exakt ett år kvar!!!
    känns jätteskoj!
    nu är lokal, fotograf, kyrka, präst, klänning fixad!

• Findus033

Oj!!! Det var mycket ni har fixat. Som som kände mig nöjd över att lokal, kyrka och klänning var klar!

Funderar just nu mest på färgtema och andra ev teman. Funderar på om man ska köra på den rustika stilen (eftersom vi ska gifta oss i en medeltidsborg) eller om det ser för "stelt" ut . Kan ju vara bra att bestämma det innan man börjar fundera på inbjudningskorten...

Har ni bestämt er för färger ännu?

• Brud-08

Jag har bestämt färgtema, guld, gammelrosa och vit och gjort en prototyp på inbjudan.

Är imponerade att ni redan är klara med klänningen, jag ska sy upp min och har inte börjat.. men vet lite hur jag vill ha den..

• LinaBlå

Jag ska gifta mig den 24/5 -08! Vi har bokat kyrka(den är väldigt populär).
    Vi ska önska oss en weekend resa till Island hade vi tänkt men sen vet jag inte mer. Jo, jag tor att jag har hittat min ring...sugen på att köpa den redan!
    Findus033 : Vilken underbar klänning!

• Findus033

Linablå: Tack! Weekend på Island lät ju helt underbart. Suck...

• 24maj08

vi har bestämt oss för att ha grönt, gärna olivegrönt, på våra trycksaker. Vi har precis skickat ut våra save-the-date kort, de var vita med ett olivegrönt band på. Enkelt men fint.
    Vår hemsida blev klar igår precis ett år innan det smäller, men den måste ju fyllas på under året så klart=) www.24maj08.se

• 24maj08

brud-08:
    har bara beställt min klänning, beställde från Kina och kände att jag vill vara ute i god tid om jag inte blir nöjd. Förhoppningsvis kommer den om ett par veckor och är superfin! (hoppas, hoppas, hoppas....)

• Brud-08

24maj08: Vilken fin hemsida.. Har ni skrivit med den i save the date korten??

Jag tror säkert klänningen kommer vara toppen fin.. vilket material är den i ?

Svar på tråden Maj 2008