• Fru Hennerdal

Maj 2008

Såå långt kvar! Men kanske just därför stor anledning att kunna samlas och diskutera emedan vi siktar vårt mål långt borta i horisonten. Det är ju trots allt väldigt mycket som skall hinnas med innan dess!

Jag och min M2B kommer från Örebro och gifter oss den 31 Maj om allt går som planerat.

Vilka är ni? ;)

• Svar på tråden Maj 2008
  • Fru Hennerdal

24maj08
    Den var verkligen jättefin!
    Hur långt innan har du tänkt beställa den?

Brud-08
    Vad kul att vi gifter oss samma datum. Då kan vi peppa varandra ordentligt! :D

• 17 maj-08

Hej! Snart ett år kvar tills de är dags! Vi har bokat kyrka, lokal och jag har fixat klänning...värdpar o toastmaster har tackat ja...kocken är bokad och ett par kompisar som ska sjunga i kyrkan..nu vet jag inte riktigt vad jag ska tag ta i härnäst..

• Fru Hennerdal

Förstår dig 17 maj-08!
    Helt plöstligt vet man inte vad man borde göra härnest.

Men vi kommer nog på nått! :D

• 17 maj-08

Håller på att plöja att ja kan komma åt i frisyr & bukett väg...helt inne på d turkostemat o när de gäller blommor är de inte de lättaste...de flesta uppsättningar ja kollat är lite halvmesiga...kul är de iallafall att kolla runt vad som finns

• 24maj08

Ni som ska oxå ska gifta er i maj, vart ska ni åka på bröllopsresa?
    Jag är helt vilsen i världen...

• 24maj08

Sjatiir:
    jag har beställt klänningen, väntar nu med spänning på att den ska komma!

• Fru Hennerdal

Vi funderar på Rom. Egentligen skulle jag vilja åka till släkten i Australien, men vet inte om vi kommer ha råd med det.

• Findus033

Här är en till!!! Förhoppningsvis blir det den 31:e maj. Ska ringa och boka kyrka och festlokalen imorgon! Superspännande! Klänningen är inhandlad och hänger i garderoben! Den ser lite ut som din, 24maj08! Här är en likadan, fast min har vita kristaller:
    www.blocket.se/vi/11767564.htm

Bröllopsresa vet jag inte om det blir någon, kanske bara en weekend på ngt spa eller så. Har två barn, nu 2,5 år och 9 månader, så man vill ju inte vara utan sina små för länge...

• 17 maj-08

Vi har inte bestämt vart vi ska resa, bara att det ska bli sol & bad...Vi kommer att önska oss resebidrag i present, tycker det är bättre än att få massa saker som man kanske inte tycker om

Svar på tråden Maj 2008