• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • ohmygoodness

Fru 0707... skulle nog störa mig rätt mycket också. Men men...De går väl in, tittar i fem minuter och så fortsätter dom nån annan stans. Tror inte att de sitter där hela kvällen...vet int om d ger dig nån tröst men...sku jag vara du så sku ja nog fråga pojkvännen hur han sku tycka att det vore ifall du gick med dina väninnor och tittade på manliga strippare på din möhippa...Hur han skulle förhålla sig till att du har en k-u-k dinglandes fem cent från ansiktet.... Urk! :)

• smulan1

Vi är i full gång.... m2b blev nervös nu när vi träffade prästen Nu vet han hur jag kännt ett tag.... ojoj hinner man allt...har man glömt ngt ? känner mig så stressad............ja ja brukar tänka att oavsett blir vi ju gift iaf o det är huvudsaken.. Lycka till ni alla ! Nu är det inte länge kvar !

• smulan1

Vilka psalmer o in ut gångsmusik har ni valt ?

• Dalabrud-07

Så där, hemma från provandet!
    Det gick jättebra med lillemannen, han var som ett ljus! Vi behövde inte ens använda mutan. Skönt! Förhoppningsvis är han inte så anti på själva bröllopsdagen.
    Det gick bra med min klänning också! Hon var tvungen att lägga ut den lite, men inte lika mycket som jag trodde. När jag var som mest nere var jag intställd på att få titta ut en ny klänning, men så blir det alltså inte! Däremot måste hon ta in den lite över bysten, stor kropp med små tuttar - går liksom inte ihop storleksmässigt....

• smulan1

Dalabrud-07
    Härligt att allt gick bra. Själv tycker jag inte om detta provande jag var o köpte underkläder idag... ojoj... ja de var ju jättefina...men känns lite jobbigt för mig...

• 7/7-07

Nu är min m2b på svensexa.
    de tog honom imorse vid 9-tiden.
    Det är svenska rally i stan och de satte på honom hjälm, overall och skor.
    samt fick Jag 5 minuter på sig att packa ihop 2 till oämma skor , xtra kläder..
    när jag går igenom i huvudet nu vad han fick med sig,,, så blev det nog lite tokigt. men det var väl det som var meningen kan tänkas.
    De kommer hem med honom imorgon hälsade de!

• N&N

Min sambo rövade de också bort imorse, vad jag vet ska de ha paintboll, vinprovning och mat med kändiskock, bubbelpool, Golden Hits på kvällen. Kubb och picknick hörde jag nåt om också... verkar bli kul för honom.

• Hill070707

Överraskning på jobbet igår:
    Det var så himla roligt på jobbet då de gav mig bla ett äppelträd i bröllopspresent. Fick det i förskott då jag jobbar på en skola och nästan alla går på sommarlov nu. Det var helt oväntat och mycket uppskattat! Vilka arbetskamrater man har....

• millaf

Här börjar alla bitar falla på plats nu. Förutom att Prästen som skulle höra av sig igår inte gjorde det men han hade väl fullt upp med skolavslutningar och sånt antar jag..
    Men varför stressa, det är ju flera veckor kvar

Jag var i Östersund och jobbade några dagar i början av veckan och passade på att köpa en vattenfast mascara så nu är det fritt fram för tårar.

Pratat med mamma idag och bett henne köpa med sig vita pappersdukar, plastglas till festen på kvällen (vi har bjudit in alla vänner till själva bröllopsfesten) och hon skulle kolla efter vita och rosa ballonger också.

Pappa ringde igår och var orolig för att han måste hålla tal! Jag sa att han får göra som han känner men visst vore det skoj om han gjorde det.

Det sista som ska inhandlas nu är snacks, grönsaker, dippa och läsk till kvällen och det köper jag samma vecka. Spriten är inte heller klar, tyvärr verkar det som om han som skulle åka till Tyskland och då köpa åt oss inte kommer iväg men det är ju inte så mycket att göra åt det nu.
    Det får väl bli bolaget ändå

Nån möhippa eller svensexa har vi inte fått.
    Det känns sådär om jag ska vara ärlig.
    Men vi har varit tillsammans i 11 år så det kanske är för mycket att hoppas på..
    Men det hade varit kul...

• Gerda

Vi fick hem det vi trodde var vår efterlängtade hindersprövning.

Men nej, två personer måste också intyga att vi inte är nära släkt eller har obehandlade könssjukdomar!!! *j-vla norrmän*

Svar på tråden 070707 tråd 6