070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
only love? vem har gjort/sjunger den? Jag har suttit hela dagen och letat musik, kommit fram till 5-10 låtar som m2b ratar när han kommer hem. "för slö" "för snabb" "texten passar inte" "för gammal" "för popig" "för lite text" osv. Blir toookig. Jag sa till honom att hjälpa till. Just nu ligger han i soffan och sover... Mycket till hjälp. Han har jobbat idag och jag varit ledig så lite kan jag förstå honom. Hoppas bara han gör nåt nyttigt när jag jobbar hela helgen och han är ledig... Grr
Åh, ska iväg och prova kläderna idag! Ska göra ett taktiskt drag, stanna och köpa en godispåse (muta!) till lillkillen, 3½ år, han tyckte det inte var så roligt när vi var där i december och provade första gången. Tur att nästa grabb är lite större, 12 år, han gör iallafall som man säger, utan att lägga sig ner på golvet och skrika .
Sen får grabbarna gå på stan lite medans jag provar min klänning. Är lite orolig att jag inte kan ha den, har gått upp något kilo.... Jaja, det visar sig, annars får jag väl titta på en annan då.
nilla - kommer tyvärr inte ihåg det....
nillalindroos.blogg.se
Kolla in länken. Där har du hela sången i text.
www.romantic-lyrics.com/lo2.shtml
Nilla... oj ditt namn blev en länk med :(
Men Only Love finns som text på länken nedan.
Det är en jättefin och lung låt.
www.romantic-lyrics.com/lo2.shtml
Hej tjejer... tittar in en sista gång... Nu ska bara lister, golv och väggar skuras samt plocka hem det allra sista.
Vi har feber alla tre Stackars A som är sjukast har tagit allt tungt så att L och jag kunde stanna hemma och vila ut. Skönt med en god lunch på café; hamburgertallrik med potatisbåtar och lattes m efterätten. Då får man lite energi... Bröllopsmässigt - tja, har vigt en liten garderob till bröllopsgrejerna (skor, kläder, trycksaker, chokladen) för att det inte ska försvinna i flyttkaoset.
Jag är riktigt nyfiken på när vi tar tag i bröllopet igen (ändå en hel del kvar) eftersom det är bombnedslag hemma!
Hoppas ni får en underbar helg!
Å vår bröllopssång är Daniel Lemma's If I used to love you - men vi har inte bestämt om den ska spelas före, under eller efter vigseln, eller som välkomstlåt på Adlers istället.
Bu är allt förberett inför sambon svensexa imorgon, hans väska är packad och extra stolar och iläggsskiva till bordet upptaget från källaren osv.
SÅ imorgon kl 9 kommer 10-15 komma instormande och väcka sambon och så får han laga frukost åt dem. Jag smiter så fort jag plockat fram hans väska...
äter frukost hos min blivande svägerska istället i lugn och ro
förhoppningsis
Kul för din sambo! A vill inte ha någon svensexa alls... men hans bästa kompis och bror ska göra nåt mysigt på dagen med honom, sen ut och äta middag på kvällen och ut "å göra nåt" var broderns och tillika toastmasterns ord...
Enda tråkiga är att de inte vill bjuda med några av killgästerna på dagaktiviteten - med motiveringen att A är väl inte nära kompis med nån av dem ju". Det vet inte dem alls, tre av mina kompis killar är ganska så bra kompis med honom. Iaf så övertygade jag brod + bästa kompis att de andra kan få sluta upp när det är middag/ut å göra nåt För att jag vet att de vill uppvakta och har frågat om svensexa.
Min sambo får sin svensexa imorgon! Hoppas att han får en lika kul dag/helg som jag fick.
Idag har jag handlat lite smågrejer igen, ett nytt läppstift från Lancome som är ljust hallonrött med glitter och glans, testade hela Åhléns Citys utbud, de var nog lite trötta på mig där :) Sen hade Indiska sänkt priset från 69 kr till 10 kr per styck för långa pärlgirlanger som jag ska klippa isär och ha en bit runt varje vas på borden. Så himla fina! Har kikat på dem tidigare men då var det lite för dyrt. Vilket klipp va! Kan också tipsa om att köpa en penna till gästboken från Indiska, där finns fina pennor för 19 kr.
min kille har svensexa i morron å jag har just fått veta att dom ska på strippklubb!!!
Hur skall jag förhålla mej till det?
jag vet att de int på det sättet betyder nåt för honom..men endå...han kommer att se andra tjejer nakna!! det stör mej otroligt..suck..