070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Var nästan helt säker på att jag skulle bli hippad på lördag som kommer men nu verkar det inte alls så, flera av de som skulle ha varit med då är inte hemma på lördag *besviken*
Ja vi har inte heller övat på gå Grease dans alls..bara en gång.. tror de e bäst att sätta igång med det bums :)
Behöver lite hjälp nu. Ska ni ha någon form av handväska? Och i så fall, vad ska ni ha i den? Det finns ju fina och söta små som passar på ett bröllop, men ryms allt i den? Jag tycker att det känns som en liten onödig utgift.... Hur tänker ni göra? Jag var lite inne på att ta en "vanlig", fast lite finare handväska där allt ryms (vad nu allt är...), sen får någon av mina kompisar ansvara för den. Är det ok?
jag kommer ha en liten väska med det viktigaste, mobil, kreditkort, läppstiftet, puder, näsduk, sysaker.
En kompis får ansvara för den under vigseln och under festen kommer den stå i baren
Dalabrud-07
Jag är väskfantast så jag har köpt en "onödig" väska... (kan det finnas onödiga väskor?! ) En rätt liten söt liten sak där jag får plats med lite smink och pengar... Kameran får inte ens plats... den får jag försöka släpa på på ett snyggt sätt... om jag inte hittar ännu en dyr väska till endast bröllopet... haha...
Men det är klart att du kan be dina vänner ta hand om din väska också! Du har väl en bukett att ta hand om eller? Det kommer inte jag att ha.
Ja, ja... ska ska gå o göra ren ugnen.... *boring*
Gerda - nej, egentligen finns det väl inga onödiga väskor , tänkte inte på det....
Ja, jag kommer ju ha en bukett att ha hand om, samt ett släp, känns som om jag inte har plats för någon väska riktigt. Tänker ni ha den med framme vid prästen under själva akten också eller?
nej, ingen väska hos prästen, där kommer jag ha fullt jobb med att hålla ordning på mig själv... (blommor och släp)
håller helt med om att det inte finns några onödiga väskor, så jag har en liten söt vit sak som funkar till bal sen.
Göra rent ugnen är iaf lite kul för då ser man resultat! Jag städar garderoberna, mindre kul! Iof har man många ursäkter för att shoppa sen men ändå.
Väskan kommer en kompis att ta hand om under vigseln, då ska A och jag hålla hand har jag bestämt! För det har vi trots allt gjort i snart 14 år till och från
Ja, att städa ur lägenheten är helt ok, lite svårt bara med L som inte vill vara ensam alls. MEN! Att städa när man flyttar in är INTE kul, vi ska skriva ett långt brev till dem som bodde där innan. FY F*N vad äckligt att ta hand om ngn annans sk*t!!!
Har också stora funderingar på att slänga det mesta av mina pre-gravida kläder - och shoppa nya kläder. Även om jag väger detsamma nu som innan har kroppen antagit en helt annan form - trodde inte att man kunde förvandlas så här mkt!
Med min klänning fick jag en väska och en sjal så den väskan blir perfekt för små grejer men den ska inte vara med vid vigseln utan bara på festen. Om jag inte hade haft den skulle jag ha köpt en snygg silvrig kuvertväska, älskar väskor!
Gerda - ut och köp kläder, det är du värd :)
Idag köpte jag nya bröllopsskor! Hade hittat ett par vita skinnpumps på utförsäljning med fem centimeters klack, men när jag har försökt att gå in dem gillar jag dem bara inte.. har dessutom krångelfötter sedan all fotboll och innebandy... Hittade ett par vita, lågklackade sandaletter istället, sååå sköna och helt rätt för mig.