070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Å jag har gått upp 2 kilo sen jag provade klänningen första gången...ska prova den igen imorgon och den var "like a glöööv" senaste gång jag provade den....är lite oroligt. Hoppas de kan sy ut den ifall jag fläskat till mig alltså.
Jippie! Klänningen satt sååå mycket bättre än i oktober när jag köpte den! Har inte provat den sedan dess och nästan glömt hur den satt och såg ut. I oktober var jag en blekfis med 6 kg extra och nu såg jag sambons leende när jag hade på mig den, för den såg så mycket bättre ut. Behövde inte göra några ändringar alls förutom sy på en hyska eller vad det heter, för släpet.
varför e de bara jag som har såå lång lista kvar.. :)
? Planera mottagning
? Morgongåva
? Hämta bibel
? Fixa allt med präst
? Fixa musiken
? Byte av id handlingar
? Strumpeband
? Presenter medhjälpare
? Annons i tidning
? Öva dans
? Ta med laddare & kassetter
? Glas ti baren
? Stero
? Nattmat hotdogs
? Choklad hjärtan fixa
? Korg till solrosfrön
? Köp solrosfrön
? Barskyltar
? Vägskyltar ?
? Presentbordskylt ?
? Skylt ti buffebord,kaffebord (sockerfritt/laktosfritt)
? Vatten karaffer
? Askkoppar
? Bordsplaceringskarta
? Servetter
? Tårtställning/bestick bestick
? Lämna till kemtvätt
? Tandpetare i snapsglas
? Pengalåda (baren)
? Programblad/festprogram
? Laxsallad
?
Tårta
? Förrätt/efterrätt allergiker
? Mat åt orkester
? Stäm av me catering
? Handla spriten klart
? Fixa bord och dukar till tält ? Färgpennor till barnen ? Videokanon & duk u
? Konjakglas ? catering
? Sittplats åt oss i tält
att köpa ännu..
Köp
? Strumpband
? Presenter
? Glas ti baren
? Engångs tallrikar
? Servetter ti nattmat
? Mat servetter
? Kaffe servetter
? Choklad ti hjärtan
? Färgpennor
? Korg till solrosfrön
? Solrosfrön
? (pengalåda) spargris hemifrån
? Svarta sopsäckar
? Lemonad till baren LIDL
? Målfärg ti skyltar
såå mycket som man inte kan göra förrän några dagar innan, blir frustrerad på dehär :(
Hi hi ja listorna är långa men många saker är ju sånt som du ska ta med dig till lokalen. Jag har en lång sådan lista också... :) Dock har jag nog införskaffat det mesta som behövs. Imorgon blir det till att leta vita enkla sandaletter för de silvriga som jag har passade inte helt bra till klänningen + att jag ska hitta ett bra läppstift.
Tack för alla grattis med vikten förresten! Det värmer... gillar verkligen den här tråden....
fru 0707
inte behöver du stressa över ID byte, det kan du ändå inte göra förrän efter bröllopet... eller?
Och mycket av det på din lista köps ju på samma ställe så det går fort när du kommer dill den biten
Hej tjejer!
Jag är fortfarande avis på eran sammanhållning i tråden.... Saknar att vara en 070707-brud....är ju en 070714-brud numera dessvärre.
Är dock inne och läser varje dag hos er...just för att många av er var dem som jag först planerade med ;)
Hoppas det går bra för alla! :)
lightfish!
saknar dig härinne med! vi får pratas mer när vi får ihop nya hemmet o bredbandet!
Gerda
Dig kan man alltid lita på!!! :D Sötis!
Jag tänkte bara berätta att jag köpt en ny kjol till min Lilly spetstopp. Den gamla ville helt enkelt inte samarbeta nu när det närmar sig :(
Lycka till med flytt! Hälsa A och pussa på L ;)