070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
N&N tack för uppmuntran ja det är bara att ta nya tag,
Detta har jag kvar
hämta ringarna ( Måndag)
Hitta en Bh (??????)
FÄRDIG ja det är sant allt annat är färdigt
vad härligt det låter. Carina6
att allt är klart.
själv är jag nog för pysslig för att bli färdig nån gång.
det mesta kan jag göra efter fredag då. osa gått ut.
Här är det nog inte så mycket kvar att göra, hoppas jag iallafall .
-prova kläderna igen (fredag)
-gå igenom alla detaljer med alla berörda, tex serv.personal (söndag)
-putsa min ring
-hämta sambons ring
-gå in skorna mer
-skriva ut skyltar om toakorgar, möhippa/svensexa, CD-skivor och gästbok
Hmmm, tror det var allt faktiskt. Skönt att ha så mycket gjort!
ja det har vi kvar, pynta riskorgarna och köpa champange till våra toastmasters
hur många dagar har vi kvar idag då? 25-24?
Yes!! Nådde min målvikt hos Viktväktarna idag! Passande då jag ska åka till sömmerskan med min klänning kl 11.00 :)
N6N
GRATTIS!!
Skälv är jag 2 kilo ifrån =( kommer aldrig komma ner den skvätten.
Vad kul att gå till sömerskan med ett "mentalt kvitto" på att man är färdig
N&N
Grattis!
Här är en som går upp. Det kan bli så att klänningen får tas ut... men jag orkar inte bry mig förrän nästa vecka. *suck*
Jag syndar lite idag tjejer. Jag har faktiskt på min min vigselring. För det är nog det säkraste stället i denna flyttkaos. Värderingen har jag stoppat ner bland de andra smyckena som jag alla lagt i en väska och stoppat in i garderoben.
Jag misstror inte flyttgubbarna, däremot kommer lägenheterna att stå¨öppet hela kvällen - nya lägenheten vet vi inte hur grannarna är och i området av denna folk som jag inte litar på.
Å så är det lite mysigt att ha blingarna på fingret... men jag blir såååå distraherad!
Tycker det låter som en bra plan, det har jag lärt mig genom alla våra flyttar, det jag absolut inte vill tappa bort ska jag ha i handväskan eller på mig, så det låter ju perfekt! Akta så den inte blir repig bara, fast du kan ju alltid putsa den innan bröllopet
Absolut, jag ska inte göra så mkr grovgöra heller, inte idag iaf Leka m Isa, små plocka o dricka lattes... (muta)