070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
N&N
Får börja testa den taktiken oxå. Vi har runda bord à 6 platser.
förhoppningsis
Jag har allvarligt börjat fundera på utlottning, men det känns som om det kan bli riktigt dumt iom att det är så få gäster. Ska göra ett frsök till när Isa lagt sig.
Jag kan inte somna om jag dricker kaffe efter 17-tiden *grrr* och så vill jag hålla ner lattandet till jag slutar amma.
vi har iof 80 gäster (alla vuxna) så lotteri kan funka bra. Då slipper vi som bonus dessutom folk som tänker " men varför hamnade jag så långt bort, å varför fick han en så bra placering när jag inte fick det osv...
förhoppningsis
Precis - de får skicka klagobrev till lotterinämnden isf
Kom nu på varför det var sååååå svårt tidigare. Jag hade ju för få bord! Även om jag aldrig kom så långt att jag fyllde borden så kunde jag heller inte sprida ut folken tillräckligt. Har nästan fått till placeringarna nu - det är bara ett bord som är "fel"...
Imorgon ska jag försöka komma iväg och stansa ut askar och nummer till skyltarna etc.
Min brudväska matchar klänningen perfekt - däremot gör inte sjalen det. Den går mer åt ivory hållet... men jag hittar inte "bättre" sjalar och denna kostade redan 700 spänn. Dessutom har jag bara tänkt ta fram den till kvällen, då kanske gästerna är lyckorusiga i kroppen och ser ingen skillnad
Puh, nu är våran bordsplacering klar! Det är inte lätt att få till det med 90 sittande personer, men nu ser det bra ut.
Kan tala om att det gick åt lite vin
Ni som köpt vita paraplyer, vart har ni hittat dom?
Jag vill oxå veta vart man kan hitta vita paraplyer! :) Jag har även lagt in en tråd om fjärilar på tårtan, så om någon vet så snälla hjälp! ;)
www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m2331281.html
Kan man ha en grå sjal (tänkte i ett tunnare tyg, vet inte vad det kallas men det är lite genomskinligt) till en ivory klänning? (vi har vitt,rosa,grå/silver som färgtema)
Gerda: ,jag det är svårt!Du skulle sett mej igår kväll,ingen vacker syn
M2B skratte och sa att jag var totalt osexig,struttade runt i skorna med shorts med fula trekvartsbyxopr och sunkig tröja:):)
Han hade svårt att hålla sig för skratt
Hoppas att han inte blir bessviken på bröllopsdagen
Appråpå bordsplacerinegen:(:(:(Fy! säger jag bara.
Måste nu göra om hela skiten,igen eftersom min korkade pappa inte tänker komma,utan hans nya tant var liiite viktigare,SUCK!!
Ja,nu skiter jag i honnörsbord,och tar ett bord med bara M2B,sonen och jag.:)
jag ska bli en fru...lääängtar
Va?! Helt otroligt! Att han väljer sin fru fraför dig! Förstår att du är ledsen, jag hoppas att han förstår det!
Ni kan kalla ert bord sweetheart-table Det gör vi (eller det kallas så i USA) tyckte det lät snyggare än "vi sitter själva-bord"
Det är lika bra att vi är lite småsunkiga fram till bröllopet Så blir det förvånade och tror att de fått tag i en ny kvinna när vi kommer i all flärd och glam på bröllopsdagen... Skämt åsido, jag gör vissa försök att inte se helt fördärvad ut på dagarna. Mitt mål var/är att vara en "snygg morsa" och ibland når jag halvvägs dit
Det är ju skönare att för sig själv vara fräsch, men ibland - i grötstänk, flytt och värme... då måste man få vara sunkig-mamma också.
(Så man inte inger blivande mammor falska förhoppningar om moderskap och glamour.)
Jag köpte mitt paraply på Wedins (för 79 kr tror jag) fanns i vitt och lite mer champange.
Gerda
precis, de ska vara tacksamma att de slipper betala lotteriskatt!!
jag ska bli fru .... längtar
va! ursäkta attjag säger det, men det verkar ju helt galet att han inte kommer! Nåja ha ett eget bord med 2 pallar framför så folk akn sitta och prata med er under middagen
jag ska bli fru .... längtar
Vad trist att han inte kommer, kan ni inte göra ett kul bord med några av era bästa kompisar?
Mina föräldrar tog hand om barnen idag och jag och kompisarna har varit och hejjat på sambon som sprang Sthlm Marathon i 30 gradig värme idag! Är så stolt över honom! Han har visserligen alltid elitidrottat men han tog examen förra fredagen efter 6 års pluggande och vi har ju knappt en månad kvar till bröllopet + att han har tränat inför maran och tagit störst ansvar för våra två småtjejer.. är imponerad och glad över att just jag får gifta mig med honom!