070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
jag ska bli en fru...lääängtar
Nej! Har tänkt göra det länge... men det är jätte svårt att bära ett barn på klackar när man aldrig har klackar annars ens för att bära en handväska
Jag har börjat lite smått med att gå in skorna. Har haft dom på mig två kvällar i soffan . Räcker det, eller måste man gå i dom också?
Jag har också börjat gå i skorna men nu är det ju så varmt!
Men det kanske är bra
Hehe, nu har jag också stolpat runt i snart en timme (fast mest suttit på golvet o lekt iofs...). Har kommit på att jag borde ha knästrumpbyxor (hur sexigt låter det?!) Eftersom jag lyckats solbränna X på varje fot pga. mina favvoskor...
Ville slippa strumpbyxor helt och hållet eftersom det är så varmt och skorna har öppna tår - nåja, får ge mig ut efter ännu en grej på listan.
vi ska på valskurs imorgon + övermorgon och öva på wienervalsen
har lämnat in min hemtenta nu så om 3 veckor kommer resultatet, snälla håll tummarna för mig!
Nu har jag köpt ett vitt paraply för säkerhetsskull! Tror inte på regn, men har man paraply regnar det aldrig...
Hupps! Suttit med bordsplaceringen i 2 timmar idag... och jag börjar bara om hela tiden. Våra familjer är väldigt olika och de i sin tur väldigt olika våra vänner.
Lutar starkt åt att plcarea dem i de vanöiga grupperingarna... men det förtar tanken på att sammanföra dem! Uff uff.... Å vi har bara 32 vuxna gäster ju!
Är sååå sugen på en latte nu... men jag har druckit dagens ranson redan *mutter* Det är ändå försent för mig o latte... då kommer inte John Blund och blåser "bli-vacker-sömn" på mig haha....
Gerda
Vi har ett honnörsbord med tre tungor (100 gäster) och vi valde att blanda vår släkt i mittentungan och kompisar i de två övriga tungorna. Vi började med att para ihop dem fyra och fyra och sedan sätta ihop grupper. Voilá, det blev perfekt!
Gerda
är mer och mer tacksam för att vi inte kommer ha någon bordsplacering utan lotta ut allaplatser inkl de runt oss.
orsakern aatt vi gjorde så är många men nu är jag väldigt nöjd!
Lycka till
HUr kommer det sig att du har latte ransonering? Och hur går det med hindersprövningen?