• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • gift070707

Dalabrud-07: Vilken affär åkte dom till? Calles?

• 7/7-07

Va ?
    är det juni. Redan!!

visst känns det som tiden flyger iväg nu, till den 7/7-07.

känner på mig att möhippa är på G...
    hmm. har varit mystiskt tyst från mina vänninor i veckan.
    Alla är sååååå upptagna..
    Ha en trevlig helg i solen . Det ska vi ha. och vi börjar putsa lite på presentation av våra gäster till festhäftet.

• HalmstadNilla

svensexa för m2b imon tror jag... hans bröder ska helt plötsligt komma till stan i helgen... och hans kompis ska hit o kolla på fotboll...väldigt mystiskt... Men jag jobbar så...

• Dalabrud-07

gift070707 - ja, dom åkte först till Calles där det var väldigt urplockat, sen åkte dom vidare, vet inte vart, dom har inte kommit hem än....

• ohmygoodness

*ler pillemariskt* Nu har jag lurat min gubbe. Han tror att han ska på danskurs med mig den 15:e och 16:e Hohohahaha. När vi går dit så kommer alla hans vänner att stå där i rad och vänta på honom och kidnappa honom! Whoahahah! :)

• Gerda

Åh! Nu har vi nog fått en extra fotografering inbokad! Har proffsfotografering före vigseln -och till mingelstunden kl. 17-18 kommer toastmasterns vän som är en duktig hobbyfotograf (håller på utbildar sig) att ta mingelbilder samt lite uppställda bilder med våra familjer. Kul!

• Dalabrud-07

Gerda - kul! Alltid roligt med många bra fotografier.

Nu har iallafall sambon kommit hem från Tyskland, 5000:- fattigare, men det känns som om hela garaget är fullt .

• N&N

Ho ho! Fick mycket gjort idag!

Träffade vigselförrättaren som var ett riktigt original, men en kul typ. Blir nog mycket humor i ceremonin och han skrattade gott åt vårt val med inmarschen Star Wars Theme... Programmet är nu iaf spikat.

Hos frissan gick det superbra! Hon var riktigt gullig och förstod precis mitt önskemål och provuppsättningen blev bra. Vi gjorde dock ingen provsminkning tyvärr, men känner mig ändå nöjd med henne.

Hos fotografen fick vi titta på en mängd bilder och prata om poser och fotoplatser.

Vi kollade in det sista med porslin, eluttag till musiken till vigseln, parkeringsplatser, fat till snittarna och mycket mer i festlokalen så där bockade vi av många frågetecken.

Till sist provsmakade vi mousser; hallon, choklas och passion. Det fick bli en blandning av passion och choklad då hallon blev för sött. Tårtan blir helvit och jag ska dekorera den själv.

Ni då, hur går det?

• förhoppningsis

tentar i morgon men var och lämnade min klänning till in och uppsömnad idag. Börjat leta örhängen oxå... så fort tentan är över ska jag göra klart vigsel + bordshäften... vinet köper vi veckan innan på systemet så vi kan lämna tillbaka det som blir över. Spriten är redan köpt. Ska träffafotografen på onsdag sen är det inte så mycket mer...

• Gerda

förhoppningsis

Lycka till med tentan! Skönt med sommarlov snart antar jag! (å bröllop )

N&N

Vad duktig du är! Beställer ni tårtan och sen dekorerar du själv eller?

Här har jag jobbat rätt mkt med festprogrammet, det är snart klart. A ska kolla igenom också, igår la jag in hans svar på "om brudparet" och lite tårögd blir jag allt

Svar på tråden 070707 tråd 6