• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • Gerda

förhoppningsis

Ah, denna måndag Det funkar ju perfekt! Helt knäppt med dessa stressfinnar - ska vi skicka iväg dem allihopa att parta nån annanstans? Nej, jag ska inte göra nåt särskilt kvällen innan hoppas jag, har tänkt att bara slapp from torsdagen fram till bröllopsdagen. Men med barn och så kan jag vara lite små klumpig ibland...

Vart ska ni åka på bröllopsresa?

Om vi inte åker på nåt längre till hösten så kommer vi att ta en mini-vecka nånstans i Europa hade vi tänkt. Louisa kommer att vara med på alla resor så vi vill inte åka nånstans under sommaren om det inte är svalare platser iaf.

• förhoppningsis

Gerda
    Vet du någon som samlar in stressfinnar för välgörande ändamål så lovar jag en donation!

Du får åta din blivande make ta hand om dottern efter att du fixat naglarna =) han får även fixa disken och göra allt annat! Passa på att njuta ordentligt av det =))

Vi åker till Kenya och Zanzibar, först safari och sen sol och bad och dykning

• irin

Hej allihopa!
    Jag börjar bli riktigt nervös nu...
    Har en del kvar att fixa med..
    Var på danslektion i lördags med ett riktigt proffs..suck...tänk om Anders kunde dansa som han...då hade jag inget att oroa mig för.. hihi..
    Har inte kommit på vilken låt vi ska dansa till. Några förslag?
    Hittar inte något diadem...vill ha ett i guld med pärlor... Köpte först jätte fina hårspännen på H&M men köpte tyvärr 2 för lite..och nu hittar jag inte fler.
    Har lite kvar på gästpresentationerna annars är alla trycksaker & allt pyssel klart...hur går det för er andra? Min morgongåva gick tyvärr i stöpet...fick mens igår..hade tänkte ge honom en fin låda med gravtestet i...det positiva alltså...men men man kan inte lyckas med allt! :)

• förhoppningsis

irin
    kolla NIXA de har tiara med guld och pärlor för några 100 kr, de har bilder på sin hemsida

• irin

Bröllopsresa:
    Vi åker med barnen till Öludeniz i turkiet i två veckor plus att vi kommer att ha en egen romantisk weekend till hösten utan barnen...

• Gerda

irin

Det var ingen dålig morgongåva om det hade gått vägen... men nu kan du överaska med en fin present längre fram ist!

förhoppningsis

Hehe, ni åker på den bröllopsresan vi hade planerat o bokat förra året Men så hrm... dök ju L upp Ni kommer att få det underbart ju!!! Så sugen jag blir!

• förhoppningsis

Gerda
    fick sista bunten med papper från resebyrån med posten idag, pirrigt!! exakt 3 veckor till vi åker, (och 2 timmar *S*)

Det ska bi super härligt!! Förstår att det inte är en resa man gör med små barn eller gravid. Ni får ta det när hon har blivit lite större, det finns ju familjesafari nu, kanske vore något...

Nu ska jag ut och köpa 2 meter spets till näsdukarna

• Gerda

förhoppningsis

Så duktig du är! *fanfarer*

Ja, vi kommer def. åka på safari i framtiden, jag har längtat efter safari sedan jag var riktigt liten, så nån gång blir det av! Vi har alltid åkt till USA osv för att träffa släktingar när vi åkt på längre semestrar så nu får jag ta tag i det med min egen familj

• irin

Är det någon av er här som bor i göteborg?
    kunde kanske vara kul att ses

• förhoppningsis

Från Stockholm, men håller med Irin, några sthlms 070707 brudar som vill dela sin stress över en fika eller picnic?

Svar på tråden 070707 tråd 6