• klurifax

Nya pulvertråden! :-)

Såg att camebridge-tråden stänger snart, tänkte starta en ny för alla pulverdrickare. Här kan vi peppa varndra och ge tips!

Vi vet att påsar, soppor och pulver inte är en långsiktig lösning, utan ser det som en bra start för att trigga i gång motivationen att lägga om kosten och få ett hälsosamt liv!

Men först och främst vill vi vara "fina" på våra bröllop!!

• Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)
  • tezzibezzi

vegetarian!
    Tack! Ja..jag kan skriva av mig sen..just nu känns det tokkört. Vi har pratat halva dan. hemskt...skulle göra allt för att få detta ogjort

• tezzibezzi

discodivan!
    Vi har väl haft nån diskussion tidigare om detta..men jag fattar inte vrför det kommer NU. Jag är nyopererad o hoppar på kryckor dessutom. Kan man ligga mer nere på botten? Jag önskar såå att han ändrar sig. men han menar på att det inte känns rätt o tycker inte det är rätt att dra ut på det... jag får skriva mer sen.. måste gråta...

• Noomi

tezzibezzi - Usch, vad hemskt! Svårt att veta vad man ska skriva, men jag hoppas att det ordnar sig!
    *krama om*

• discodivan

usch - lider med dig - KRAMAR OM IGEN - vi finns här gumman - hoppas du har ngn hos dig

• KnY

Tezzibezzi

Usch det där var ju inget kul ju, hoppas du repar dig.

• KnY

Idag kom jag under 100 ^^ 99,5 =D Wohoo!

• Lotta på Bråkmakargatan

KnY, ett stort grattis!

Tezzibezzi, usch stackars dig... Det är aldrig roligt att höra från en annan människa att de inte vill fortsätta... Har hänt mig flera gånger, men jag lovar!!!! det blir bättre. En klen tröst nu... Det kommer ta lång tid, men sen blir det bättre.

• tezzibezzi

Förlåt om det kommer här i denna tråden...men nån som har något tips på vad jag skulle kunna göra för att få honom att ändra sig? Jag är så desperat! Grejen är att jag varit nedstämd ett tag och för 3 veckor sen fick en dom av läkaren till depression. Denna nedstämdhet har sambon nog tröttnat på. Men nu får jag ju hjälp! Jag önskar så jag kunde få honom att förstå att jag kommer bli bättre. Ska jag bryta upp här från hela mitt liv o bo själv kommer jag må ännu sämre.. klarar inte detta...

Har ni nåt tips på hur jag ska få honom att förstå eller få ett hopp? Jag är så desperat..

• KnY

Tezzibezzi
    Inte för att göra dig ännu mer nedstämd, men det är nog svårt att ge tips på hur du ska få honom att ändra sig när man inte vet alls hur han är som person.

Men kom ihåg att ensam är stark, allt går bara man vill :) Jag önskar dig all lycka!

Lotta på bråkmakargatan
    Tack min dag är underbar ^_^ Ska snart iväg till konsulenten också och väga och mäta =)

• LK-tjej

å, jobbig situation: jag tränar och går på ren kur. och när jag vägde mig imorse stod vågen +0.1! jag fattar inte! hur går ni ner i vikt, går ni ner lite varje dag eller står det stilla på vågen ett tag innan det rasslar till? hur ofta väger ni er? jag väger mig varje dag, men tänker nog itne göra det något mer eftersom jag blir så besviken när inte kilona försvinner!

Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)