• klurifax

Nya pulvertråden! :-)

Såg att camebridge-tråden stänger snart, tänkte starta en ny för alla pulverdrickare. Här kan vi peppa varndra och ge tips!

Vi vet att påsar, soppor och pulver inte är en långsiktig lösning, utan ser det som en bra start för att trigga i gång motivationen att lägga om kosten och få ett hälsosamt liv!

Men först och främst vill vi vara "fina" på våra bröllop!!

• Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)
  • vegetarian

halloj!

Här går det bra än - men har fubbat en del i helgen....aja, det får ta den tid det tar nu...!

Kommit igång med träning (aj,aj...träningsverk!!)

Och hannaKristina:
    Vi orkar!!
    Jag orkar till och med BÅDE ck och prommenad! Jag kan förstå att man kan reagera som du - det är måååånga som fördömmer detta sätt att tappa vikt på, men går man in för det och träffar en konsulent som har "koll" på en så är det för många ett mycket effektivt sätt att dels bli av med ohälsosam övervikt (fetma i mitt fall)dels ändå få i sig alla näringsämnen per dygn. Ekvationen att äta mindre än man ´gör av med och ÄNDÅ i den matmängden få med alla näringsämnen man behöver kräver HÖG kunskap inom näringslära. Det finns väl även andra anledningar till att man väljer en sån här metod - tex att INGET annat fungerat. Det ÄR inte lätt att ändra livsstil, detta är bara EN BÖRJAN! Ingen här önskar att behöva ständigt gå på en sån här diet - det kan jag lova dig!

Annars kan jag hålla med dig med att det bästa är att få en jämn energiballans genom att röra sig mer, men som sagt att hitta en energiballans som är hälsosam är ursvår när man ska ner.
    Att gå ner i vikt är JÄTTESVÅRT .

• Pretty^Woman

Hejsan Alla tjejer!!

Jag ville bara berätta att jag är den HAPPIEST GIRL in world, jag har gått på ren kur sen i måndags och det visade sig att jag har gått ner 4 kg!!!!
    (jag vägde mig idag hos konsulten) ;)

Lycka till tjejer...ge inte upp !!!

• tezzibezzi

ja, nu kommer iallafall kinte jag ha svårt för att vara utan mat. Kan inte få ner nånting. Jag är helt förkrossad. Min sambo..sa idag till mig att han inte vill fortsätta tillsammans med mig. Har aldrig mått såhär dåligt någonsin i mitt liv!! Vill bara försvinna... :(

• KnY

Ismön och Noomi
    Tack så jätte mycket för tipsen, ska be min mamma köpa hem lite av sånt där ;)

Imorgon hoppas jag ligga på under 100 kg, det blir en jätte grej för mig för det var länge sen jag låg under 100 =)

knysnyaliv.blogg.se =)

• discodivan

tezzibezzi
    men gumman

*kramar om*

• Snowsee

Tezzibezzi: Styrkekramar till dig!

• vegetarian

Tezzibezzie: Fy tusan ! Förstår verkligen att du är förkrossad....stackare!

Får man fråga vad som hänt...?
    Kan det finnas en möjlighet att det ordnar sig eller är det tok-kört?!

varm kram - vi finns "här" och lyssnar om du vill skriva av dig.

• tezzibezzi

discodivan o Snowsee

Tack så hemskt mycket.. detta är verkligen det värsta jag varit med om :( min älskling..jag fattar ingenting... *gråter hejdlöst*

• discodivan

vad är det som har hänt gumman?

• discodivan

hade du ngn föraning?

Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)