Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Nu har jag flyttat vår fototid en timme tillbaka så att vi har 2 timmar mellan fotograferingen och vigseln. Skönt!
Fick den hennes mail nerskrivet i min planeringsbok men tog inte med den till jobbet idag, skulle skicka över lite om festprogrammet.
Linum - kan du hjälpa mig?
Linum: det var nog bra!
lykke: schyrre! Hos oss har de stängt av Ebay, Tradera etc etc... Kanske bra iofs... Förra sommaren, när det inte var så mycket att göra här på jobbet, så surfade jag runt på Ebay, och min kompis höll på att skratta ihjäl sig när jag skickade henne en av mina screen dumps. Den visade: "aktuella auktioner: 42 st, till ett värde av 340$". Tur att jag inte vann alla dem! ;)
Puman: du har mail! :D
Jag har aldrig handlat på Ebay... är det lika "säkert" som på tex Tradera?
Nibla: Kan du skicka ert festprogram? Det var så himla snyggt, så jag måste visa M!
Addiz - Tack! du är en ängel
Jag har en layout som jag har gjort på festprogrammet om ni behöver lite extra tips.
Det som fattas bara är att lägga in meny och om man ska ha bordsplaceringen eller annat.
Fredag: har man Paypal så är Ebay inga problem. Jag har bara handlat på Ebay (aldrig på Tradera) och för mig känns Ebay säkrare än Tradera ;)