• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Fru Nibla

Tezz,
    Jag tycker du ska ringa runt och höra dig för om nån fotograf ändå kan fota er. Det är väl bättre att tag i saker NU än att sitta med foton man inte tycker om som kommer hamna längst ner i nån låda..... Du kan ju i alla fall maila runt och kolla. Jenny Blad har på sin blogg en massa länkar till andra fotografer.

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Ja, titta lite rundor.
    Du skall ju inte behöva gå omkring & ha ångest över fotografen!

• Puman-prinsen

Fru Nibla - Frågar lite snäll om jag skulle kunna få titta på er blogg

• FredagenDen13

Puman-prinsen:
    Har du hunnit äta någon glass idag?

• Fru Nibla

Carma,
    Märkte inte av såpbubblorna så mycket, tror det var för att det blåste så mycket! Hehe! Av de vi fick på oss, blev det i alla fall inga fläckar.

Puman,
    Det är fotografens blogg och du hittar den på www.fotografjennyblad.blogspot.com

• FredagenDen13

Fru Nibla:
    Jag är så nyfiken på bloggbilderna, så nu skall jag gå & låna en kollegas dator, med java

• TezzAmore

Tack tjejer... jag har slängt ett mail till Jenny... om hon inte kan så mailar jag de andra på henns blogg... *gulp*

Fick pratat med sambon och sa till honom att jag har sån ÅNGEST!! Det verkligen känns i bröstkorgen att det inte är rätt foton... han blev lite irriterad för vi har ju redan betalt 1500.- i handpenning, men jag sa till honom att jag kunde låta bli att köpa kläder eller choklad (!!) i några månader för att spara in dom pengarna! Då skrattade han och sa att jag skulle kolla runt lite och att det löser sig nog. Iaf. så har vi ju en fotograf om alla andra skulle vara fullbokade!

*suck, säger som ett mantra* "det ordnar sig, det ordnar sig, det ordnar sig"

• TezzAmore

Hahaha... slängt iväg ska det juh va!!

• TezzAmore

Nä, usch va stirrig jag blev då... strax dax för fikarast. Får gå och gömma mig i nån vrå och läsa tidningen i lung och ro för att varva ner och få bort tankarna från Bröllopsplanering... fast det är väl omöjligt...

• Puman-prinsen

FredagenDen13 - hehe, inte än
    brukar bli en senare på eftermiddagen.. Hihi. Kan skicka över en till dig om du är sugen

Fru Nibla - Jätte vackra bilder!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3