Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Tezz,
Jag tycker du ska ringa runt och höra dig för om nån fotograf ändå kan fota er. Det är väl bättre att tag i saker NU än att sitta med foton man inte tycker om som kommer hamna längst ner i nån låda..... Du kan ju i alla fall maila runt och kolla. Jenny Blad har på sin blogg en massa länkar till andra fotografer.
TezzAmore:
Ja, titta lite rundor.
Du skall ju inte behöva gå omkring & ha ångest över fotografen!
Fru Nibla - Frågar lite snäll om jag skulle kunna få titta på er blogg
Puman-prinsen:
Har du hunnit äta någon glass idag?
Carma,
Märkte inte av såpbubblorna så mycket, tror det var för att det blåste så mycket! Hehe! Av de vi fick på oss, blev det i alla fall inga fläckar.
Puman,
Det är fotografens blogg och du hittar den på www.fotografjennyblad.blogspot.com
Fru Nibla:
Jag är så nyfiken på bloggbilderna, så nu skall jag gå & låna en kollegas dator, med java
Tack tjejer... jag har slängt ett mail till Jenny... om hon inte kan så mailar jag de andra på henns blogg... *gulp*
Fick pratat med sambon och sa till honom att jag har sån ÅNGEST!! Det verkligen känns i bröstkorgen att det inte är rätt foton... han blev lite irriterad för vi har ju redan betalt 1500.- i handpenning, men jag sa till honom att jag kunde låta bli att köpa kläder eller choklad (!!) i några månader för att spara in dom pengarna! Då skrattade han och sa att jag skulle kolla runt lite och att det löser sig nog. Iaf. så har vi ju en fotograf om alla andra skulle vara fullbokade!
*suck, säger som ett mantra* "det ordnar sig, det ordnar sig, det ordnar sig"
Hahaha... slängt iväg ska det juh va!!
Nä, usch va stirrig jag blev då... strax dax för fikarast. Får gå och gömma mig i nån vrå och läsa tidningen i lung och ro för att varva ner och få bort tankarna från Bröllopsplanering... fast det är väl omöjligt...
FredagenDen13 - hehe, inte än
brukar bli en senare på eftermiddagen.. Hihi. Kan skicka över en till dig om du är sugen
Fru Nibla - Jätte vackra bilder!!