Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Freda: Du är ganska gullig själv! *ler och rodnar*
Du har mail!
Halloj brudar!
Tack för igår. God mat och gott sällskap - vad mer kan man begära?!
God Morgon!
Tezz, Hahha knasig dröm!!!!
Jag blir lite irriterad....Har prenumererat på tidningen Tove i ett år. För nån månad sen gick den ut och jag fick förfrågan om jag ville förlänga prenumerationen, så jag betalade för ett halvår till. Tycker ändå det är skönt att få tidningen direkt ner i brevlådan. Igår kom ett nytt nummer, och vanligtvis tar det nån vecka eller två eftersom jag läser tidningen från pärm till pärm. Nu har de tydligen gjort om tidningen och den heter nu "Tove Hem & Trädgård". Bara en massa "hemma hos-reportage", och inredning. Visserligen en del intressanta saker, men det var ju inte på en sån tidning jag ville prenumerera! Jag vill ju gotta mig i mode, relationer, skönhet, skvaller och reportage......
Tack tjejer för en super trevlig kväll igår!
Tyvärr blev det så att jag inte fick pratat så mycket med er tjejer som var på andra sidan... Men vi får ta igen det en annan gång
lykke07 - Ni var ju inte alls farliga, mest som söta små katt ungar med mycket talförmåga Men det gillar vi!
Hade jätte gärna kommit den 16, men min mamma fyller år...
Men på nästa träff så är jag på!
Strumpeband är nog bara en storlek men du kan ju be din m2b att töja ut den .. heheh
Apropå strumpeband så finns de faktiskt i olika storlekar, i alla fall på Twilfit där jag köpte mitt. Tog ett L/XL, och ärligt så var det lite "slappt", mina fotbollslår till trots!
Fru Nibla:
Vad bra att veta!
Jag har köpt ett, en storlek, eller vad det nu hette. Men kan vara bra att veta vart man hittar olika storlekar, med tanke på att jag inte ens har provat mitt.
Fru Nibla - Jag undrar... hur många gäster hade ni på er bröllopsfest?
Puman,
Vi hade 90 gäster på bröllopet. Skulle egentligen varit 92, men de fick förhinder dagen innan.......hm?
Var det bara vuxna? hur många familjer?
Vi hade följande fördelning:
N's släkt: 22 personer
Min släkt: 33 personer
Vi hade fyra personer mellan 70-79, en 11-åring, en 13-åring, två 15-åringar, av dessa släktingarna. En av mina kusiner hade med sig sin 6-månaders baby.
Resten var kompisar mellan 23 och 40 år. Min kompis hade med sig sin 3-månaders baby.