• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • MissPhoenix

Nibla....skönt att höra!

• TezzAmore

Nibbla: Va bra att du skrev så! Då kan jag strycka en fråga från min lista! Har bara 7 st. kvar nu... *ler*

• TezzAmore

Tänk, har varit här en hel dag och fortf. inte vant mig vid att skriva Nibla... *skratt* Tänk då hur långt tid det tar efter att man bytt efternamn!

Har namnbytet gått igenom?? Hur funkar det, får man ett papper från skatteverket att nu är det godkänt?

• MissPhoenix

typiskt....nu avbokade två kunder så nu har jag en ledig timma.... hmmm...lite efterätt kanske hade varit gott???...

• MissPhoenix

jag kommer också att byta namn, det kommer nog att ta ett tag. Men, mitt nick kommer att förbli desamma.

• Fru Nibla

har inte fått några papper om namnbytet.....tar nog några veckor.

• TezzAmore

Så tekniskt sett, kan man fortf. kalla dig Malm?

Nibbel... *ehmm* jag menar Nibla! Var det nån dricka som du upplevde att ni skulle köpt mer av?

• Fru Nibla

Ärligt talat var jag i baren EN gång under hela festen och hämtade ett glas vin, resten av tiden befann jag mig på dansgolvet, fick inte en lugn stund!

Men, hade jag fått göra om det så tror jag nog vi skulle köpt mer vin och cider, och inte så mycket starksprit!

• Petra74

Blir tyvärr tvungen att hoppa fikat ida och sån jäkla värk och har fått ta tabletter. Men får nog trevligt!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3