Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Godmorgon tjejer. Tack för igår. Det var så roligt att träffa er igen.
Nides: Synd att du inte kunde komma. Hoppas du kommer med nästa gång.
Puman: Kul att få träffa dig även om vi inte hann prata så mycket. Svårt när man sitter en bit ifrån varandra. Det får bli mer nästa gång. Jättekul att du kom med.
lykke: Inga problem med skjutsen. Det är ju ingen som helst omväg. Det är nästan som att släppa av dig i farten.
Nibla: Så kul att få höra om bröllopet. Och även att få se bilder på huset. Nu tror jag att jag vet vart det är någonstans.
Du får ursäkta mig om jag frågar om detaljer...
Försöker få ett en anning om hur mycket det skulle kunna bli i bröllopspresent
Så man kankse kan börja titta på hur långt man kommer i bröllopsresa.
Vi hade 90 gäster, och fick ihop 24 050 kr i resecheckar vilket var LÅNGT över förväntan, vi trodde snarare runt 10 000...... Sen var det roligt att få andra saker också, som tex badlakan, champagne och champagneglas. Roligt att få öppna några "riktiga" paket också!
Carma07 - Kul att få träffa dig med!
blir ju så när man sitter på ett långbord.. hehe
Men nästa gång sitter jag på andra sidan
Nibla: Är inne på fotografens hemsida för att se på de andra bilderna som Tezz pratade om. Jag kommer inte åt dem just nu, men jag såg att bla tärnan varit inne och skrivit meddelande till fotografen på bloggen.
Nibla: Tack för den där kom-ihåg-listan du skrev! Guld värd! *skickar en bamse-mega-jumbo-grandios-super-extra-stor-kraaaam!!*
Fru Nibla - Ja, det var en riktigt bra slant ni fick!
Vi har bjudit in 72 gäster, blir ca 32 familjer.. Så jag har väl försökt räkna lite på det men det känns svårt att tippa på en ca summa ändå.
Men 10 000kr kanske det kan bli..
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!!!
Har fotografÅNGEST!!!!!!!!
Tittade på vår fotografs hemsida och gillade INTE Bilderna!!!! De ser ut som att de är tagna för 15 år sedan eller nått...
Fattar inte hur det kommer sig att vi bokade honom utan att kolla runt först.... *hjälp!!!!!*
Sambon förstår inte min ångest.... Jag vet inte vad jag ska göra... det är ju lite för sent att byta! Alla är säkert redan fullbokade och sambon fattar inte...
TezzAmore - Åhh!
Jag förstår din ångest, hade själv blivit helt galen på det..
Kolla runt lite idag och se om du kan få tag på någon.
Nibla: Använde ni såpbubblor utanför kyrkan? Är nyfiken på hur det var isf.