• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • mrsD

Härligt!! det är så många inlägg så finns inte en chans att läsa alla, kan man få en kort sammanfattning? Tyå, när d e dags för de flesta?

• Addiz

Hej MissP! Kul att se dig igår! Kul att se alla igår!

Välkomna alla nya!

Imorgon bitti åker jag till Lyon, så vi får se hur mycket jag kan hänga på tråden! Ha en trevlig dag!

*kramis*

• Nickes-to-be

Hej på er!
    Jättekul att ses i måndags!

Addiz och Lykke ha trevliga resor!

Får läsa ikapp i tråden imorgon, men en fråga bara, vad ska man ha för ris i rispåsarna med tankte på fåglarna?? Var köper man det om det ska vara fågelvänligt??

• Nides

Hej hej alla glada brudar!

Då var man på jobbet igen. Igår så var jag så seg o trött så jag koncentrerade mig på jobbet o bojkottade BT. Idag blir det också att jag få jobba jobba. Ska jobba halva dagen sen blir det att gå o se de små liven ta studenten.. :)

Förresten så vill jag oxå gärna se festprogramen o komihåglistor som ni pratar om.

Vart ska Addiz?? Lykke trvelig resa, du skulle väl till madrid??

Carma: Hoppas att du känner dig bättre!

Nibla: En dum fråga, Vaknar du varje morgon o tänker.. ooooh jag är gift nu?!?!!?!

• Nides

Snacka om o vara blind, det står ju två inlägg innan att Addiz ska till lyon! *asgarv* Blindvarning!

• Fru Nibla

Nides,

Hahhaha! Nej, men var och varannan gång jag tittat på mina ringar tänker jag så. Sen säger man ju inte fästman/sambo/kille/pojkvän längre utan MAN....Snacka om vuxenpoäng!

Ida,
    Välkommen till vår tråd! En kort sammanfattning: Vi är ett gäng tjejer i åldrarna 25-40 sisådär. Jag var ut först och gifte mig den 19/5. Nästa på tur är 7/7, sen kommer det en del i augusti, en i september, en i oktober och en i januari 2008. Har ni bestämt var ni ska gifta er?

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Idag är jag sååå trött?!?! Vet inte varför, men det bara är så! *gäsp* Svepte en kopp kaffe och väntar nu på effekterna av koffeinet! Har INGEN lust att jobba, men men... jobba måste man ju för att få pengar till att köpa bröllopsgrejer!

• Fru Nibla

Jag är också jättetrött!!! Höll på att homestyla lägenheten hela kvällen igår, plockade bort en massa personliga saker som foton. Inga fjärrkontroller framme, köksbänkarna tomma, och matchande handdukar på toa..... Sa jag att mäklarna kommer och tar foton av lägenheten idag?

• TezzAmore

Nibla: Åh, du måste säga till när bilderna kommer ut på nätet!

Nickes: Hittade detta om ris:
    "Att ris skulle svälla upp i fåglars mage, så att magen sprängs seglivad myt som inte stämmer. Matsmältningsvätskorna i en fågelmage är starka och bryter ner riset snabbt. Däremot är ris inte särskilt näringsrikt, så det finns bättre foder att ge fåglarna. Feta fröer som solrosfrön till exempel"

• TezzAmore

hahaha! Hittade ett gammalt inlägg om ris här på BT. Där en tjej frågar lite om ris och om det går bra med jasminris? Ok, så långt inget konstigt. Tills hon skriver och undrar om man ska skölja riset innan!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3