• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Fru Nibla

Tezz: Självklart, jag älskar att sjunga!!! Gästerna sjunger ju inte för OSS....

• TezzAmore

Nibla: Anledningen till att jag undra va för att jag gick igenom en lista på allsånger. Lyssana på denna texten:

Kära brudpar, kära brudpar
    Nu ett råd till Er:
    Minst en kyss om dagen,
    säger kärlekslagen.
    Käre ****
    kära TezzAmore
    Ge en redan nu!

Det blir väl galet att sjunga det själv?? Hehehe!

Kom på en sak till. Hade ni några såna där lekar, att när gästerna plingar i glasen ska brudparet kysssas?

• Puman-prinsen

TezzAmore - Vi har tänkt att ta när gästerna plingar i glasen ska brudparet kysssas

Gulligt tycker jag..

• Fru Nibla

Vi hade följande:

När gästerna klingade i glasen var vi tvungna att kyssas.
    När gästerna stampade i golvet var vi tvungna att kyssas

När jag gick på toa var det fritt fram för alla tjejer att pussa N, och tvärtom. Det kom ett helt följe, fick nästan nackspärr! Hahahah

• TezzAmore

Ok! Det där med att plinga i glasen och kyssas osv... Blev inte det jobbigt efter hundrade gången?? Kan tänka mig att det är kul typ de 5 första gångerna!

• Fru Nibla

De gjorde bara 4-5 gånger faktiskt. Fast de flesta gångerna stampade de i golvet.

Sen läste mina kompisar en vers som slutade: Nu vill vi höra brudparet smacka, så där blev det en puss också!

• TezzAmore

Ok! Va bra! Jag har hört att på sambons kusiners bröllop att när det varit det där med pling i glasen-dax att pussas, så har de fått pussar typ hur många ggr. som helst så då blir det ju inte så kul... hehehe!

• Puman-prinsen

Dags att åka hem snart då

Ha en trevlig kväll...

• Ab fab

Bär skall vi boka studiebesök hos Puman

• Ab fab

tänk om jag kunde stava.. När skall vi boka studiebesök hos Puman

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3