• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

God morgon tjejer!

Välkomna alla nya!

Hur mår ni idag?
    Vilket konstigt väder det är...
    ... både somnade & vaknade med huvudvärk idag.

• TezzAmore

Jag tror att jag blir GALEN!!!!!!!!!!

Jag har ju en superdålig arbetsplats.... dåliga chefer och jobbiga sura kunder!!!

Det är ett ständigt surr omkring mig HELA tiden och jag känner mig bara mer och mer irriterad för varje vecka.... Vill ha lite lugn och ro!!! BEHÖVER lite lugn och ro!! Det är ju ett öppet kontorslanskap och jag hör precis allt som alla runt omkring mig säger!!! Tillslut orkar man ju inte.... nu har det ställt upp en tv mitt emot mig.... *suuuuuuuuuck*!!! Inte nog med allt de andra störiga och jobbiga, nu ska jag ha en flimmrande tv framför mig med en jäkla reklamsnutt som går runt och runt och runt!!!! Jag orkar inte mer, jag går hem nu... eller iaf. min hjärna!!!

Skönt att man får gnälla av sig litegrann här, där de inte tar nån skada! Så att man inte säger nått dumt till chefen eller nått!!

Puss på er tjejer!

• TezzAmore

*muttrar*

Jädra kostymklädda typer som bara kommer på en idé och genomför den utan att ens fråga de som idén berör... gillar inte sånt...

*muttrar*

Så står de där jättenöjda, ett helt gäng på 10 personer och tittar på sin fina tv! "Åh, titta va duktiga vi är, vi har ställt upp en tv med en reklamfilm"!!!

*ironisk*

*muttar*

• TezzAmore

Nibla: "slå dom"?? *fniss* Nä, nu vill jag ju inte ta till våld. Då kanske det kommer hit ett helt gäng med en vit tight tröja med massa snören och tvingar mig att ta på den! *skratt*

• TezzAmore

Nibla: Var köpte du din bukett nånstans?

• Fru Nibla

Min svägerska gjorde min bukett + alla bordsdekorationer.

• FredagenDen13

TezzAmore:
    STACKARE!!!
    Vi kanske kan förgifta kollegorna?

• FredagenDen13

Fru Nibla:
    Vilken tur att du har en så bra svägerska!
    Min svägerska skall göra min efterrätt.

• Fru Nibla

Ja, verkligen, hon är nyutbildad florist och är jättekreativ. Sen har N's bästa kompis föräldrar blomsteraffär så de köpte in blommorna och vi behövde bara betala inköpspris, plus att svägerskan fick stå där hela dagen och binda buketten och göra dekorationerna... värdefullt!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3