• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Jag har ingen middagsmat... nu kanske

• Puman-prinsen

lykke07 - Hehehe.. ni är välkomna

• Ab fab

vilket perfekt avslut på dagen och betydligt roligare än att tvätta o käka currygryta...

• Puman-prinsen

Hej då ,, nu rymmer jag från jobbet

• FredagenDen13

Har suttit i möte hela eftermiddagen.
    Å nu beger jag mig hemmåt.

Trevlig kväll!

*C*

• MissPhoenix

Hej allihop!!!!

Äntligen har chefen gått så att jag kan surfa!! Efter mycket snack idag så har jag iaf fått det bekräftat - det är omorganisering på gång och en av dem försvinner. Skönt! Idag var bara en här och då är det hur kul som helst!

Tack för igår - alltid så kul att träffa er alla.

Idag har J äntligen fått tummen ur och gick och köpte sig en kanonläcker Oscar Jacobsson kostym. Skönt! Nu kan jag äntligen stryka det från min lista!!!

Måste kila men ville bara titta in och säga tack för igår. Ska strax stänga ner och gå hem. kram

• mrsD

Oj, va d va inlägg på¨era trådar! Vi har bestämt att vi ska gifta oss i juli 2008, o letar någon/några jag kan tjata bröllop med. Finns det kanske någon här? Jag är 22 år från Göteborg. Min sambo är 31 och ursprungligen från Dalarna. Vore kul om någon hade msn eller liknande så man kunde prata om såna där grejer som killarna tycker e så tråkiga *s*

• TezzAmore

Hej Ida! Välkommen till tråden!

Letar du efter någon att tjöta bröllop med så har du kommit rätt! Vi är ett gäng med 13 tjötglada tjejer!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3