• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Möööörning!

M hade gärna följt med i kväll, men tyckte att det verkade lite tråkigt att sitta där helt själv och vänta på ett gäng tjattermajor

MissP: Skönt att alla mår bättre och att ni har kommit till sans igen med bröllopet.

Såg en film igår - "Efter Bröllopet" (dansk film av Susanne Bier). Rekommenderas varmt. Bra skådespelare! ...och så fick man gråta en skvätt igår också

• Ab fab

oh visst är "efter bröllopet" bra. Rolf Lassgård är strålande.

• Linum

Tjejen som spelar hans dotter är riktigt bra tycker jag. Har aldrig sett någon böla så naturligt på film förut.

Ett störande moment i filmen var alla närbilder på 1 av 2 ögon på personerna... det blev lite patetiskt efter 15:e gången...

• Ab fab

Linum- bra att du gav dig in i diskussionen ang tonen på BT

• Linum

lykke: Tack! Jag blir så irriterad ibland.

De flesta som skriver dumma inlägg menar ju inte hälften av vad de säger, utan är bara rent och skärt arga (på vad som helst).

• TezzAmore

God morgon tjejer!

Idag är det Vårruset och jag är laddad till hundra procent....... NOT!!! Idag mår jag APA! Ont i halsen, hosta, ont i huvet och snuva... Jag har tagit hostmedicin, strepsils halstabletter, Ipren och en stor kopp thé... nu är jag nästan människa igen... Var tvungen att gå till jobbet idag, jag VILL ju vara med ikväll!! Har inte tid att bli sjuk, tar det imorgon isåfall! Hehehe!

• Linum

tezz: BLI FRISK! Annars får jag starta tidigare och jogga hela vägen...

Om du inte hinner känna dig halvfrisk igen så får du väl sitta och vakta vår korg

• Addiz

Tezz: stackare! Behöver du regnkläder förresten?

MissP: skönt att allt har löst sig!

Alla andra: är det nån som vill komma hem till mig innan och lämna grejor? Jag är hemma från 17.30 idag. Maila isf, så ser jag till att ni får min adress (kommer inte hinna kolla in här så mycket idag)

Nides, Carma, skulle vi ses vid Majvallen typ 18.30 eller?

Min m2b kommer till mållinjen med hund och kamera :)

får se om jag hinner in här mer idag, annars finns jag på mailen fram till 15.45 ca

*kramis*

• TezzAmore

Linum: Jag ska försöka!! Fast som det känns just nu, så ska jag nog kunna promenixa runt iaf...

Addiz: Jag lånar en av sambons volvo jackor! Den var tydligen vattentätt! Det ska nog bli bra! Men tack iaf. för att du fråga!

• Ab fab

krya på dig Tezz.

Idag installerar vi bergvärme så vi kommer inte ha varmvatten på tre dagar... suck

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3