• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

Fick precis ner mitt/min päron.. :D vilketsom.. kan inte svenska!

förresten, har gått ner 4 kilo! YEAJ!!!

• Ab fab

jag sitter o spanar över älven men inte fasiken ser jag några av de 6000 sailors som skall vara här enligt ryktet. hmmm lite män i uniform hade inte varit fel idag...

• Carma07

Vad nyttiga ni är!! Jag har varit nere och smällt i mig kärleksmums. Men gott var det.

Ev imorgon får jag skjuts till majorna. Isf kan jag kanske möta upp Addiz och Nides någonstans. Ni skulle väl träffas i området någonstans?

• Nides

Tezz var det naturella chashewnötter? mm gott...

Fredag: Låter gott! Men jag få inte äta bananer. Annars hade du fått skicka hit lite..
    Tezz nötter är ju oxå slut.. jag kommer att svälta..

• Carma07

Nides: Grattis!!! Och kämpa på.

lykke: Vad jag hörde på radion idag så kommer de in här under veckan.

• Linum

lykke: Amerikanska sailors är ganska korta, det kanske är därför du inte ser dem..

Nides: Stolen låter kanongullig! Finns det ingen färgaffär inne i stan? Engelska Tapetkagasinet borta vid Grönsakstorget har ju färgavdelning (Becker tror jag). Kolla där.

Vi kan ju alltid hoppas att det blir likadant väder imorgon som det är idag. Nu är det ju ganska fint!

• Nides

Carma: Vilken tid är du i Majorna?? Jag är hemma runt 16.00. Om du kommer så tidigt! :) Ska träffa Addiz borta vid henne. Bestämde nog ingen tid.

• Nides

Tack linum: Ska kolla det!
    Kan man göra decopage på stolen?? Carma, du var väl expert på det???

• Carma07

Nides: Vi slutar ju 1700 så jag kanske är i majorna någon gång mellan 1730 och 1800 beroende på när vi kommer iväg och trafiken.

• Carma07

Nides: Det kan du göra. Har inte jobbat jättemycket med det. Har bara provat det lite på glas och papper. Men det ska nog fungera utmärkt. Kolla isf på Panduor. De har ju sådant.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3