• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Addiz: Ja, det är säkert nått sånt... försökte hitta nån info på deras hemsida, men det gick inte... De har iaf. höjt med 45 kr (!!!) och vi läser nästan inte tidningen på vardagarna, så då kan vi lika väl spara de hundringarna... blir bara en massa påsar att gå till återvinningen med hela tiden!

Vilka ska vårrusa imorgon?

Addiz
    Tezz
    Linum
    Nides
    Lykke
    Carma

Stämmer detta?

Nån utifrån som vill mötas upp efteråt?

• Fröken Malm

"The Holiday" är underbar! Såg den på bio....

• TezzAmore

Var ska vi träffas tjejer? Kan ju bara säga att det är omöjligt att ta sig ut dit med bil. Lååååånga köer och inga parkeringar! Tänkte att sambon skulle få köra mig in till stan och lämna mig i Brunnsparken, så åker jag vagn ut dit!

Nån mer som ska åka vagn dit?

Va sägs om att mötas i tex. Brunnsparken 18:10 och ta vagn nr. 7 som går 18:15??

Picknick kassen innehåller bland annat :
    Tortilla bröd som man valfritt kan fylla med rökt kalkon, cream cheese, sallad m.m. Dessutom bröd, smör, leverpastej, hälsofil och dryck.

• Linum

Tezz: Är du sugen på att lunka med mig? I så fall startar vi lunkbrudar 19.25.

Strosande brudarna startar 19.30.

Har precis blivit fri från min envisa heshet, så nu ska jag ut och provjogga idag.

• Linum

Jag träffas gärna i Brunnsparken kl 1800. Vagn är nog smart att ta dit. Hade tänkt cykla, men det är ju en bra bit från Kallebäck...

• TezzAmore

Linum: Då kan vi träffas i Brunnsparken 18:00! Jag lunkar gärna med dig!

Har haft ont i halsen, hosta och ont i halsen igen i snart tre veckor så jag känner mig inte riktigt joggingredo...

Ringde till tandläkaren idag, trodde att jag var tvungen att boka av tiden, (eftersom mina mandlar var röda imorse och jag e förkyld) men hon sa att man kan gå dit förkyld, det var inga problem! Det enda som de inte vill ha är magsjuka... måste erkänna att jag innerst inne hade hoppat över tandläkaren idag... men det gick inte!

• Addiz

Linum: hur snabbt är lunka jmft med strosa?

• Addiz

Om man kommer lite tidigare finns det en hel gata med 4-timmarsparkeringar (gratis) och vissa avgiftsparkeringar (inte så dyrt har jag för mig) på Ekedalsgatan... (Precis nednför vårt hus...)

• TezzAmore

Addiz: Har för mig att strosa är något snabbare än att lunka! Vet inte riktigt!

Du går väl bort dit eller? Hmm... tänker på att var vi ska träffas... *funderar*

• bauti

Helluuuu

Har lyckats med att få till alla detaljer och papper som skall med i kuvertet med inbjudan. Nästan, bara själva inbjudan som skall skriva ut. Våran skrivare är inget att lite på

Carma
    Vi har osa dag 11/6 så jag har lite panik att få ut skiten

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3