Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Idag har jag varit en tur till Borås för ett besök i brudklänningsaffären som Nides rekommenderade mig. Hade sagt att om jag inte hittar någon där så åker jag till Kungälv och bokar upp den klänningen som jag provade där. Men i denna affären hade de en likadan klänning som den annonsen jag svarade på (fast fel storlek). Har varit så tveksam till den. Bilden var ju så dålig så det var så svårt att se. Men nu när jag har sett den i verkligheten var den jättefin. Så nu blir klänningsveliga jag tveksam till om jag ska försöka få tag på henne igen (hon har inte hört av sig) eller åka direkt till Kungälv och boka klänningen. *uaaaahhh* Jag hatar att lida av beslutsångest.
Men lite tur hade jag ändå i Borås. Har haft så svårt att hitta kläder att köpa och det är verkligen helt tomt i min garderob. Tror nog att alla mina kläder är trasiga. Men äntligen hade jag flyt. Hann tyvärr inte prova allt jag såg, men förhoppningsvis så har det fått in likadant på någon av KappAhl i Göteborg.
*tjohoo* Änligen några nya plagg i min tomma garderob och dessutom en ny väska. Kunde äntligen slänga den gamla.
lykke: Just det, det var det jag också skulle säga - tack så mycket!! 1815 brunnsparken låter bra. Vid fontänen?
glöm inte utförsäljning av väskor nästa vecka. bra chans för fynd
lykke: Det hade jag glömt. Fastän jag skrev ut mailet.
japp - jag kommer till fontänen
OT: Vet ni vart man kan köpa billiga färgspray? Kan man färg spreja en stol som är betsad?
Har nämligen köpt en stol på ikea som jag ska måla/spraya vit och sen rita/måla rosa stjärnor(Nova=stjärna) på. och baksida ryggen har jag köpt bokstäver som jag ska limma på. De är rosa. Tror att det blir fint! Vad tycker ni?
Carma, Lykke: Kan vi säga 18:00 istället? Vagnen som går direkt från brunnsparken går nämligen 18:15!!!
Tezz: 1800 ska jag hinna till. Det blir bra så slipper vi stressa. Det vore ju dumt att springa till vårruset som vi ska promenera.
Nides: Hör med måleriaffärerna. De är duktiga på det.
jag är där 18- inga problem
färg? kolla på Claes Ohlsson. De kanske har?
Nides: Det låter superfint! När det gäller färgen har jag ingen aning, Lykke kanske vet? Hon är ju pysslig av sig!
En lista till!
Intresselista för att ta ett glas vin på fredag:
Tezz (efter 17:00, eftersom jag åker buss in)
Lykke
Carma
Nån mer?