• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Addiz

Jag är hemma från 16 imorgon, för de som vill komma och lämna grejor. Annars kan vi ses vid Majvallen typ 18? Eller vilken tid börjar det?

Åker hem för dagen, hörs imorgon sötnosar! =)

• Nides

Carma: Jag bor vid Mariaplan. Du kan komma till mig så går vi mot addiz sen. Vilken tid skulle vi träffa i slottskogen o var. Ganska bra o bestämma det redan!!!!

• Carma07

Addiz: Hej då. *vinkar*

Nides: Vi kanske kan kolla imorgon när jag vet lite närmre. Han sa att han kunde gå med mig till mötesplatsen så jag hittar. Han ska ändå gå en promenad med hunden. Så vi kan träffas hos dig, hos Addiz eller på majvallen.

• Carma07

Var och när i slottskogsvallen har jag ingen koll på. Det tror jag Linum har.

• FredagenDen13

Nides: Tål du inte banan?

Addiz: Trevlig kväll!

• TezzAmore

Startskottet går klockan 19:00, men det är för dom som ska springa. De som ska det det lite lugnare startar efteråt... har för mig att en passande tid för oss är 19:25... Jag kommer att ta spårvagnen från Brunnsparken, den avgår 18:15. Hoppas sedan av vid hållplatsen som ligger vid Botaniska trädgårn.

Om jag inte har helt fel nu, så är Majvallen på fel sida av slottskogen. Starten är väl vid Stora Dammen... Då blir det inte så långt att gå från spårvagnshållplatsen...

• TezzAmore

Förresten, glöm inte att ta med er säkerhetsnålar att sätta fast nummerlappen med!!!!!

Lykke: Hur har det gått med din nummerlapp???

• Fröken Malm

jag kunde inte låta bli...... Kanske lät lite uppkäftigt, men ibland tycker jag att folk har "otur när dom tänker"!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3