Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Jag är hemma från 16 imorgon, för de som vill komma och lämna grejor. Annars kan vi ses vid Majvallen typ 18? Eller vilken tid börjar det?
Åker hem för dagen, hörs imorgon sötnosar! =)
Carma: Jag bor vid Mariaplan. Du kan komma till mig så går vi mot addiz sen. Vilken tid skulle vi träffa i slottskogen o var. Ganska bra o bestämma det redan!!!!
Vinkar hejdå till addiz!!!
Addiz: Hej då. *vinkar*
Nides: Vi kanske kan kolla imorgon när jag vet lite närmre. Han sa att han kunde gå med mig till mötesplatsen så jag hittar. Han ska ändå gå en promenad med hunden. Så vi kan träffas hos dig, hos Addiz eller på majvallen.
Var och när i slottskogsvallen har jag ingen koll på. Det tror jag Linum har.
Nides: Tål du inte banan?
Addiz: Trevlig kväll!
Startskottet går klockan 19:00, men det är för dom som ska springa. De som ska det det lite lugnare startar efteråt... har för mig att en passande tid för oss är 19:25... Jag kommer att ta spårvagnen från Brunnsparken, den avgår 18:15. Hoppas sedan av vid hållplatsen som ligger vid Botaniska trädgårn.
Om jag inte har helt fel nu, så är Majvallen på fel sida av slottskogen. Starten är väl vid Stora Dammen... Då blir det inte så långt att gå från spårvagnshållplatsen...
freda: JAg bantar.. hehehe JAg älskar banan! :D
Har ni sett det här? www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m2272588.html
Malm har redan svarat. ;)
Vilka människor!
Förresten, glöm inte att ta med er säkerhetsnålar att sätta fast nummerlappen med!!!!!
Lykke: Hur har det gått med din nummerlapp???
jag kunde inte låta bli...... Kanske lät lite uppkäftigt, men ibland tycker jag att folk har "otur när dom tänker"!