Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Tezz: Addiz bor precis nästan vid majvallen.. tar ungefär 5 min för mig o gå dit och sen kanske 10-15 minuter till stora gräsmattan! :D
Malm: Men det var precis så jag tänkte men du hade skrivit det.. :D
Fröken Malm: Jag tror, som jag skrev i den andra tråden, att det inte är så illa menat som det låter.
Kan ibland bli lite irriterad här på BT när folk hestar upp sig över saker som är feltolkade (och ofta illa skrivna).
Ta bara tråden där TS tyckte att de bakelser hon beställt såg it som om något som ett synskadat barn hade gjort. Det hon menade var att de var fula och att vem som helst kunde ha gjort dem - inte att få 100 inlägg med folk som tycker synd om synskadade barn..
jag skall gå till ett tält i morgon o hämta den. de var mycket trevliga på viking
Ja, den tråden läste jag också, om bakelserna. Men denna tråden tog ändå priset...... Kunde inte låta bli!
Har pratat med Råda Församling. Vi ska ha en kvinnlig präst! 34 år och småbarnsförälder. M blev jätteglad, eftersom det är mest han som vill ha en kvinnlig präst.
Tjohoo
Nides: Okey! Då förstår jag!
Frågan är bara, eftesom vi kommer från två olika håll, hur i allsindar ska vi hitta varann? Det är så mycket folk och oftast går det ju inte att ringa för mobilnätet är överbelastat!
Linum: Skulle du ta vagnen??
ja det finns många hästar i vår herres hage o en del verkar ha tittat in på BT. lite mer ödmjukhet och lyhördhet trots att man skall gifta sig är ju att önska.
Kan vi inte bestämma någon plats lite vid sidan om så kanske vi lättare hittar varandra. Ni som känner till Slottskogsvallen, har ni ifs några förslag?