• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

Go kväll tjejer..
    Nickes skulle väl med imorgon??

Freda: Bor du oxå vid mariaplan??

Tack Petra! JAg går ner för att komma i kläninngen oxå!

Afterwork på HRC.. låter som om ni kommer att ha jätteskoj. *lite avundsjuk*

• Puman-prinsen

FredagenDen13- Hinderspröving!!
    Fixat än?

• Nickes-to-be

Halloj igen
    Jag har mailbombat er med massa av mina funderingar
    Kanske mest för att prata av mig, jag vet inte.

Jag ska inte med imorgon, har babysim och föräldramöte.

Lycka till allihopa imorgon när ni springer! Hoppas ni får en jättegod picknick-korg oxå!!

• Addiz

Nides: kan du inte på fredag?
    Jag följer gärna med på fredag! :)

• Nides

Godmorgon alla glada tjejer!

Addiz: Jag har lova att hjälpa brorsan sambo att duka o så.. skulle egentligen tagit ledigt för att på fredag för att hjälpa till med maten oxå men som det ser ut nu så måste jag jobba på lördagen oxå...

Förresten skulle några av era respektive komma till slottskogen?

• MissPhoenix

godmorgon! Inser ni att jag knappt varit här på 2 veckor och har ungefär 100 sidor att läsa igenom, suck! Någon som har lust att ge mig en kort update?
    Nästa träff, har malm haft sin hippa, hur är upplägget för loppet ikväll, något annat spännande som hänt?!

Hur som helst, mario blev supersjuk så vi fick spendera några jobbiga dagar på östra men nu är han min vanliga goa kille igen. Bröllopsplanerna flyter på - just nu planerar vi inte jättemycket utan vi har väl tänkt att dra igång det igen snart...
    Idag firar jag och jocke fyra år tillsammans, tiden går så ruskigt fort
    Min pappas lvm har trätt i kraft så just nu vet jag inte om han får komma på bröllopet. För min del får han men jag vet inte vad lvm-arna vill. Vi får se, det är ju ändå 2,5 mån kvar.....

Det är så trist men jag hinner inte vara inne så mycket som jag önskar. åker ju hemifrån vid nio och är tillbaka hemma igen strax innan åtta - och då vill man ju umgås med familjen. men, jag tänker på er iaf.

Lycka till ikväll!! (om det nu behövs när man ska gå )

• Nides

Miss P:
    Kul o höra att lilla Mario har blivit bra. Vi saknar dig här.

Grattis på 4 årsdagen! :)

KRAM

• MissPhoenix

nides - skönt att höra, så man inte är helt bortglömd

• Nides

Nu ska jag springa iväg på avd.möte...
    Hatar tisdag morgonar... :D

• Ab fab

Hej Miss P
    Va skönt att höra från dig igen. Vilken pärs du har gått igenom, skönt att höra att det gått bra för er.

Nästa fika har vi inte kommit till ännu men jag tror att vi kan ha ett litet paw-wow i kväll o bestämma en dag.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3