Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Nides: Det finns såna här etiketter, men de kanske inte är så snygga...
www.clasohlson.se/Product/Product.aspx
De går att använda på en skrivare... bara lite knepigt först innan man har gjort mallen så att det hamnar rätt i rutorna. Jag har gjort en mall i Excel som jag sparat, så när jag behöver skriva ut på etikettpapper, plockar jag fram den bara...
Fick just ett brev och något slags medlemskort på Berså (är det kanske gamla Bers å Bar) vid Kungsportsplatsen. De startar en schlagerklubb och skall hålla på varje torsdag! Yipee! Me love schlager. www.schlagerklubben.se
Schlagerklubb! Äntligen en krog som fattat att konceptet funkar......ÄLSKAR schlager!
Tezz, skulle man kunna be o få mallen?!?!
*fjäskar* ;)
Goddag.
Idag vaknade jag harklig och snuvig. Attans just idag. Men det verkar som det har försvunnit. Har med träningskläder, nummerlapp och säkerhetsnålar.
Och mitt inbjudningskort. Vet ännu inga tider som jag kommer till Göteborg, men om jag hinner med så kommer jag gärna till Addiz och lämpar av min väska iaf. Jag byter om på jobbet innan jag åker så inget annat kommer med. Påminn mig om kamera förresten!!!
Nides: Vi kan väl också höras av senare på mailen ang tid att träffas?
MissP: Vad kul att höra av från dig. Och framför allt att allt verkar bra igen. Hinner du med en sväng på fredag?
Förresten så kommer min sambo inte med ikväll. Han tränar själv. Men håller på att fjäska med honom att han ska komma och hämta upp mig efteråt.
Nides: NEj, jag bor borta vid ÖstraSjukhuset, Fräntorp
Puman-prinsen:
NEJ!!!
Jag är helt dum i huvudet
*suckar*
TezzAmore: Krya på dig tjejen.
Inte roligt att blir snorig...
Nästa gång kanske du e en 38:a?!
Jag skall ju osså springa/gå Vårruset, men vet i 17 om jag kommer att göra det...
Är lite småsnorig & vill inte bli sämre.
Fredagen: Tack för omtanken!
Ska du gå med jobbet?