• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Ab fab

vilket skitväder!
    brrrr me not like. det stormar o öser ner här i stan

• Linum

Ärligt talat...

Om det regnar så här mycket sedan tänker inte jag riskera att bli sjuk igen.. Då hämtar vi ut korgen och går hem till Addiz med en gång tycker... Någon som håller med?

Betala 170 kr för att bli sjuk.. nej tack

• TezzAmore

Linum: Bra sagt bruden!!!

• Ab fab

JAAAAAAA...ett förslag jag inte skall förtränga

• TezzAmore

Men... om det nu blir så att vi inte går för att himlen håller på att rasa ner över oss... kan vi hålla inne med att vi inte gått? Jag har liksom gått och sagt till alla på jobbet att jag minsann är duktig för jag ska gå Vårruset! Hahha! Tjiii fick jag!! Man ska vara försiktig med man säger!

• Nides

Men får man medaljen även om man inte har gått?? För den vill jag ha!!!

• Linum

Vi får väl gå en liten bit och bryta loppet - det kan hända den bäste elitlöpare

• Nides

Jag har oxå gått o sagt att jag ska gå vårruset.. alla skrattar åt mig o säger ooooh va anstängande.. du kan väl springa den lilla biten... så i fall jag inte ens går den så blir det lite pinsamt... hahha

• TezzAmore

*fnissar*

Nä, allvarligt talat, om det nu är så att det ösregnar så tar jag gärna tillflykt hemma hos Addiz... känner ju inte mig så himla kry... Lite synd bara att man isåfall inte får gratissakerna i slutet... förra gången jag var med fick man frukt och choklad och sånt och även mascara m.m....

• TezzAmore

Och som Nides sa, man får ju ingen medalj om man inte går runt... *hmmm...* Äsch, det är ju 8 timmar kvar innan loppet börjar, mycket kan ju hända med vädret!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3