• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Addiz

Tezz: klart det går bra att säga till imorgon!

Carma: har du fått din nummerlapp till Vårruset förresten?

Malm: låter som om du hade en jätterolig dag!!!!!

Och hörni: vilka kommer med imorgon?

• TezzAmore

Hmm... är det nån här som prenumererar på GP?? Såg att de dragit mer pengar (autogiro) denna månaden... får de göra så? Det är hela 45 kr mer än tidigare??? Blev lite irriterad bara... de måste väl säga till innan? Tänkte kolla om nån annan som pren. på GP också fått ökat pris...

• Addiz

Tezz: slutade prenumerera för länge sen, vi läste aldrig tidningen, utan läste bara på nätet... Men om man kunde prenumerera så att man bara fick tidningen på helgerna skulle jag helt klart överväga det!

• Addiz

Ibland så står det i avtal (typ prenumerationsavtal, telefonavtal etc) att leverantören kan ändra priserna utan förvarning och utan att meddela köparen, typ... Men de är ju inte snyggt isf...

• FredagenDen13

Addiz:
    Tittat på någon trevlig film på sista tiden? Tex med Hugh Grant?!

• Linum

Jag såg "The Holiday" (Kate Winslet, Cameron Diaz, Jude Law och Jack Black) i förrgår. Helt underbar! Jag både asgarvade och grät (M också...). Den måste ni bara se!

• Addiz

Fredag: jag blev lite sugen på Love Actually, så jag och min sambo skulle sett den i lördags, men vi (läs: jag ;)fastnade framför hemnet och bostadsrättsannonserna... Själv då?

• Addiz

Linum: har hört att The Holiday ska vara bra... en riktig mys-pys-film :) Har dock inte själv sett den...

• FredagenDen13

Addiz:
    Vi tittade på GÖta Kanal 2 i fredags, men där var det ont om puddingar

Jag är också lite sugen på Love Actually, speciellt efter alla diskutioner om den här

• Addiz

Dags för lunch!
    *kramis* så länge

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3