• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

Håll nu tummarna för att sakerna faller på plats när jag går och fixar med inbjudningskorten. Man vet aldrig...plötsligt så händer det!!!

Ha en fortsatt trevlig resa. Vi kanske hörs en sväng imorgon.

• Ab fab

God morgon. Söndag o jag sitter på jobbet. Det går inte vidare bra så jag skall snart gå hem. Har en massa jobb som behöver göras och jag har ju inte varit på kontoret på länge.

Dan startade inte så bra. stack till stationen för att ta pendeln men ... det går ingen pendel 0724 på söndagar. Kan ju såga att jag aldrig försäkt att åka så tidigt en helgdag tidigare... kom till kontoret o så satte jag igång larmet naturligtvis. Det var bara att ringa Securitas o be om ursäkt....

Det har varit en bra helg i Stockholm. Vi tog tåget hem 18 efter en lång o trevlig dag. Väl hemma tog R emot med kall drink o upphällt fotbad. Ibland är han bara för bra

Fr Malm... blev det någon hippa i helgen *jättenyfiken*

• Puman-prinsen

Carma07- Vi ska göra färdigt våra inbjudningskort idag och börja skicka dom skicka dom inom 2 veckor. Dvs 2 månader innan bröllopet. Vi har sagt att man ska osa en månad innan bröllopet.
    Vad tråkigt att det krånglar för dig, Har du köpt all material eller är du flexibel till att göra en helvändning i hur inbjudingskorten ska se ut. För då har jag tips på hur du kan få dom klara utan att du ska behöva rycka i håret
    Känner du till butiken format?

• Carma07

Puman-prinsen: Känner väl till format. Har varit där och inhandlat stämplar och papper fastän jag har högvis med papper och stämplar hemma. Jag scrappar lite grann och gör massor av kort i vanliga fall. Men dessa blir jag bara inte nöjd med. Antar att jag har för höga krav på mig själv just nu. Har kollat runt i mitt egna lilla galleri och även på nätet för att få igång min inspiration. Tyvärr kommer jag inte in på Scrappiz hemifrån på vår dator. Annars har ju de ett stort galleri att bläddra i.

Men om du har något bra tips tar jag ju gärna emot det. Man kan aldrig få för mycket inspiration.

• Carma07

Malm:
    *nyfiken* Blev det någon hippa?? Tänker på dig om du ev ligger hemma med baksmälla och underbara minnen idag.

• Carma07

Tjohoo!!! Har äntligen fått till korten tror jag. Iaf första inbjudningskortet som jag känner mig nöjd med och glad av!!! På tisdag får ni se. Och/eller så lägger jag upp ett foto på vår fikablogg. *tjohoooo*

Imorgon blir det en del ärenden för mig. Dyker förhoppningsvis upp här imorgon eftermiddag.

• Ab fab

Grattis Carma. Va kul att det känns bra. Jättenyfiken på resultatet

• Puman-prinsen

Carma07- Grattis! Måste kännas skönt att gjort ett som du känner dig nöjd med efter allt mek.
    Själva gjorde vi färdigt alla korten idag!
    Fattas bara frimärken och att skriva adress på dom.
    Så nöjd över resultatet

• Addiz

God morgon alla!

Carma: kul att du känner dig nöjd! Ta gärna med dig korten imorgon så vi får se!

Förresten: hur många blir vi imorgon? Så jag kan fixa nåt litet att mumsa på... (Även ni som inte ska springa Vårruset är självklart välkomna!)

• FredagenDen13

bauti: Vad du är duktig!!!
    Jag sitter fortfarande och stirra på min gula lapp, där det står hinderprövning
    :-/

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3