Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Vad jag måste få ordning på nu är inbjudningarna. Jag blir så suuuuur, jag får inte alls till dem. Och så många kort som jag har gjort. Men inbjudningarna funkar bara inte. Och jag som trodde att det skulle bli det lättaste att fixa. Men istället visade det sig vara ett jätteberg att ta sig över. Ska göra ett nytt försök ikväll. Efter nästa helg måste de gå iväg känner jag.
Ni andra i augusti- bauti, Tezz och lykke - när kommer ni att skicka ut era inbjudningar? Och vilken datum har ni osa?
fasiken.. nu försvann mitt inlägg... skit...
men jag skrev om att jag sitter på tået hem, att det har varit bra o att jag varit på drottningholm med båt.
hittat min klänning. underbar kort omlottklänning i brunt thaisiden. men lite för dyr. nu måste jag fundera...
i morgon blir det jobb, inte trädgårdsdagarna på liseberg. skall du gå Carma????
lykke: Låter som du haft det bra i stora staden. Blev lite avundsjuk på vin och tv-titandet.
Vill egentligen gå på trädgårdsdagarna. Får se om jag får ihop det. Får inte med mig sambon och inte jättekul att gå själv. Ska dessutom försöka hinna med ett besök hos mamma som fyller år. Tråkigt att behvöva jobba på en söndag.
kanske inte världens kuligaste att jobba i morgon men det är ett par timmar. jag var ju ledig i måndags o smet tidigt fredagen före...
hur går det inbjudningskorten?
Inget vidare. Surfar runt på nätet för lite ny inspiration. Kanske ska sätta mig och pyssla lite med dem innan min energi helt tar slut.
För övrigt så inhandlade jag en sådan där mackapär som man gör präglingar med. Tänkte att det kunde piffa upp korten lite och att jag kan använda de på andra kort också. Så om du fortfarande vill göra lite sådant på era kort så kan du få låna.
tack vännen men det blir nog inga präglingar. det blir det fyrvikta bruna papret o så inlagorna o så blir det sigillstämpel på utsidan. lyckas vi får ihop det skall vi vara nöjda
Tycker era kort är jättefina.
Det var ett litet panikköp kände jag sedan när jag kom hem. Om jag inte använder den något vidare sedan får jag väl ta mig i kragen och lära mig Tradera.
När skickar ni ut era inbjudningar?
inge bra på tradera tyvärr min vill du vara med på loppis konslutar jag gärna. vi har bestämt oss för en vända på bellevue i höst igen
inbjudningarna gör vi i kristihimmelsfärd, så skickar/delar vi ut dem veckan efter i pingst
Loppis till hösten ska jag absolut fundera på. Börjar ju samla på oss en massa saker nu som vi vet att vi inte kommer att behöva något mer. Ville inte rensa ut ordentligt innan vi flyttade in i huset.
ja visst sjutton har man mucket skräp i lådorna.
tack för de snälla orden om inbjudningarna. hoppas alla kommer att gilla dem