Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!
TezzAmore: Nästa lördag!
Då skall iaf jag sitta bokad framför tv:n
Fredag: Svärfar (och mor) bor en sisådär 3 mil österut (mot Borås) från Göteborg, så det är inte så långt!
Det låter som att du kommer att få en trevlig helg du med!
Jag brukar alltid titta på melodifestivalen! Det är ett måste! Synd bara att mina kompisar och familj inte gillar det så mycket. Vid en av deltävlingarna iår så jobbade sambon, då fick jag mutat morsan med kinamat för att hålla mig sällskap! Hahaha!
TezzAmore: Nästa år så tycker jag att du & jag har melodifestival frossa!
Kan inte påstå att någon i min familj/sambo jublar av glädje för att titta på det
Men vi såg ändå de flesta delfinalerna & självklart den stora nu i vår!
Nu har jag varit hos tant doktorn. Elak virusinfektion som bör ge med sig om någon dag. Jag tänker då iaf vara med på Vårruset! Så det så!
Nu är det snart helg. Vi ska åka till ett par vänner i Torestorp (var det nu ligger...). De har precis fått barn, så jag ska gulla lite men inte för mycket
Linum: Ok, vad skönt att du har fått det konstaterat. Då är det bara att sikta in sig på att bli frisk
Visst är det underbart med helg?!
Oh, jag älskar helgen!
Tezz: Har precis köpt en bok om Kalifornien (1 klass reseguider heter märket). Jättebra bok!
Linum: Skall ni osså till Usa på bröllopsresa?
Fredag: Yes! Tre vckor bilandes i Kalifornien och förhoppningsvis två veckor på Hawaii (någonstans).
Det låter som ni har helgen planerad.
Skall på middag i morgon på Marstrand hos en tjej kompis. Träffa hennes lille knodd som jag inte sett än.
Vi får väll se hur jag mår imorgon, man vet aldrig.
Jag tar en dag i taget nu så får det ta den tid det tar för att bli "frisk" (så mycket det går )
Trevlig helg till er girls.
KRAM
FredagenDen13 - Skickat iväg hinderspröving??!!
Jag har köpt en festklänning ifall jag inte orkar ha på mig brudklänningen hela kvällen.
Man vet aldrig, den är rätt tung med långt släp och allt så att ha ett alt ifall det blir varmt eller jobbigt för mig.