• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • bauti

Var ute och tog ner två getingbon som har kommit. Jag undrade varför P skulle ha på sig regnstället (han e livrädd för getingar och allt annat i den storlekn).
    Jag gjorde det själv på 2 minuter utan regn mudderingen.

• Linum

Åh vad du är tuff! Jag är helt oförstående för folk som är rädda för getingar. Varför vifta och greja när man lika gärna kan sitta still.

Jag hade faktiskt en geting som gnagde på min läpp förra sommaren (helt sant!). Jag hade ganska fnasiga läppar, och de gör ju allt för att hitta proteiner...

• Linum

Vi ska åka och storhandla. Funderar på om jag ska åka in till stan och inhandla inbjudningskorten också...

• bauti

Vi skall iväg till mitt land idag och kolla till det.
    Sedan e det grillning ikväll

• Linum

Bauti: Ska vi lägga kycklingen i marinad nu då?

• Petra74

Hallå tjejer!
    Precis hemkommen med en tur med barnen. Var och kollade in Tobbe trollkarl och det var ju poppis så klart. Även hans danspartner Annica från lets dance var där så de dansade. Nu blir det lite framför datorn!!

Skall ta tag i vigselakten oxå! Hade tänkt oss lite musik. Så det är väl dax att börja bestämma sig!

• Petra74

Måste bara få skriva att jag har haft mailkontakt med en tjej från Kungälv som ev ska sjunga på vårt bröllop. Hon kräver ingen betalning men självklart vill vi ge henne betalt. Vi ska naturligtvis höra henne provsjunga först, men håll tummarna!

• Puman-prinsen

Jag har precis med bockat av i min lista om vem som ska sjunga i kyrkan.
    En vännina till mig som sjunger sååå vackert!
    Frågade henne igår om hon skulle vilja göra oss äran, och hon sa ja

FredagenDen13- Underkjol kan man hyra nästan var som helst där dom hyr ut brudklänningar.

Gå till Remanns, Min underbara klänning är därifrån och dom är super trevliga med.

• Carma07

Godkväll tjejer.

Idag blev det en tur till Kungälv och Emilios. Precis som ni sa så var de jättetrevliga. Tanken var att vi skulle prova ut kläder till sambon (vilket vi också gjorde, men de frågade efter vad för klänning jag har. Och jag har ju ingen ännu. De sa att man börjar med att välja klänningen och sedan väljer man mannens kläder så det matchar. Så vi provade lite klänningar som de hade där. Vi hittade en som satt bra och var fin. Det blir isf att hyra den. Men vill först ge Borås en chans. Hittar jag ingen där på måndag så återvänder jag till Kungälv och bokar den.

• Carma07

Delar upp mina inlägg i delar. BT ville inte ta emot mitt långa inlägg.

Sambon blev jättefin i kläderna. Han har samma storlek som en skyltdocka. De plockade av kläderna från dockan och klädde sambon med dem. De satt perfekt och de enda ändringar som behövs är att lägga upp byxorna lite. Så nu är de bokade iaf. *check*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3