• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • daydreamerinlove

låter verkligen som en helkväll att minnas framöver. roligt...

här har vi haft prästen på fika. pratat vigsellöften, livet, procedurer o s v. idag har jag fjärilar i magen. absolut.
    imorgon blir det vaxning och fotvård... tjuvstartar lite inför nästa vecka. härligt.
    hur är det med er andra- känns det att det faktiskt är dags nästa vecka??? :)

• sera

det känns för nära! Jag är inte ens klar me hälften hahah...eller jo det är jag men de känns inte så..plus att Östersund till på lördag för min brorsa gifter sig! å DÅ är de bara en vecka kvar! av en massa fixande och provande...ja ligger i hårdträning nu (not) men jag gör iaf 150 situps per kväll så min mage håller sig skinnet på dagen D =)
    N E R V Ö S

• AnniePannie

Hihi ja det är verkligen overkligt hur nära det är nu!

Och jag är inte heller klar med allt, har inga underkläder än!! Har beställt så hoppas de kommer snart, annars blir det att gå med baken bar, haha ;)

• beach

Hej tjejer!

Jag undrar vad ni kommer ha för jacka eller liknande. Jag har hela tiden räknat med att jag bara ska ha en bred fin sjal över axlarna, men nu när det är så kallt ute börjar jag fundera på om man skulle behöva något annat.
    Min faster har erbjudit mig att låna en kort vit pälsjacka, men det skulle ju se helgalet ut i slutet av maj!!!

Vad ska ni ha??????

Börjar dra i hop sig nu... :)

• Moa Malviker

Jag ska ha en bolera i satintyg med mönster, allt i gräddvitt.

• beach

Moa
    Var hittar man något sådant?

• 26maj2007

Jag kommer att ha en spetsbolero från pronovias.

min klänning är en Atelier Diagonal från Pronovias.

Jag hade tur att få köpa den via en tjej i England för 1500:-.

här hemma skulle boleron kostat 4000:-

• Moa Malviker

beach

Jag får både klänning och bolero uppsydda, men det borde ju finnas i varje affär som har festkläder/bröllopskläder. Hoppas du hittar något!

• beach

Tack tjejer!
    Jag har ingen lust att betala alltför mycket för ett plagg som jag kanske inte kommer att använda(förhoppningsvis blir det varmt och skönt till pingst!), men jag ska kolla vad som finns :)

• AnniePannie

Ja lite så kände jag oxå, vill helst inte ha något över min klänning, men med detta väder vet man ju aldrig!

Jag har köpt en vit jätte, söt grovstickad kofta att ha över ifall att :)

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007