• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • daydreamerinlove

suddig, men fin :)

• daydreamerinlove

ok, ok... erkänner- har dansat runt i min brudklänning en liten stund. kunde ju inte låta bli den längre :)
    åhh... känner mig som en prinsessa. jag vill, jag vill, jag vill så gärna säga JA.
    NU! långa dagar kvar

• 26maj2007

två nya bilder på min ring lite bättre. men svårt att ta i butiken.

http://www.brollopsguiden .se/gallery/gallery_view.php?gallery_id=589

• AnniePannie

Åh jag vill oxå dansa i min klänning nu, men den hänger hemma hos mor :)

Har era blivande sett klänningen?

Min m2b har det inte, han har ingen aning om vilken modell, eller om jag ska ha slöja eller ej heller! Skorna har han sett, för dem staplar jag omkring med hemma här till mysdress för att "gå in dem" haha :D

• BolinderBrud

Hej igen brudar!

Vi skall ha tre psalmer och två solosånger. Det var prästen som tyckte att vi skulle dra ut lite på det eftersom det är en av de finaste stunderna i livet och det är över så fort!

Min blivande har inte sett klänningen, can't wait to show him:)

http://www.majbröllop.se/planering/

Här finns bilder på min ring som blev klar i fredags, livet på min klänning och så en bild från möhippan!

• Lucky_bride

AnniePannie

Min blivande har inte sett klänningen, han har ingen aning om hur jag kommer se ut... Hoppas bara han blir nöjd :D

• daydreamerinlove

min m2b har sett klänningen, men effekten kommer ju absolut när "allt" är på plats. make up, håret, blommor :)
    ÄNTLIGEN har ballongprovena kommit. jippi...
    bara 15 dagar kvar. känns overkligt.

• Moa Malviker

Kul att ballongproverna kommit, vad händer nu?

Själv har jag varit och gjort ansiktsbehandling och ska snart iväg på min provsminkning... hoppas det blir bra.. och ikväll ska jag återigen till min syster, håll tummarna att hon är klar med jacka och klänning... Bara underkjolen kvar.

• I&R

Det har hänt mkt i den här tråden. Har inte kunnat vara inne på ett tag då vårat internet inte funkat.

Imorgon blir det möhippa för mig. Fick ett inbjudningskort i veckan. Hoppas det blir en lyckad dag.

För oss är väl all planering klar nu. Måste bara ringa vigselförrättaren.

Såg att nån frågade om presenter. Det här har vi köpt.
    Tärnonrna: Ett armband och en liten väska.
    Bestman: De fick slipsar.
    Toastmadame: De ska få presentkort på Make up store.
    Gästerna ska få en varsinn kaka som kommer att ligga på deras tallrikar på bordet.
    Våra föräldrar ska vi bjuda på restaurang efter bröllopet.
    Kommer även att ha en grillkväll för alla som hjälpt till. Då kommer vi att bjuda på allt.

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007