• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • vickanvicky

Så tjejer då har födelsedagen varit... Nu en månad kvar till dagen då vi säger ja...
    Ska ta med mina barn över till danmark i dag för att köpa avec till kaffet... sen ska jag över med svärmor och handla vin om en vecka...

• 26maj2007

Min blivande och bestman var i tyskland i söndags så då fick de handlat. 60 flaskor vin, 6 flak öl ( köpt lite extra att ha under sommaren) 3 låder cider, fyra flaskor wisky och 3 andra flaskor till avec.

vet att vi köpt förmycket, bättre att där blir över.

• EmmaStina

vickanvicky> Nu gjorde du mig lite nervös ..
    Har inte tänkt på att det är så snart. 1 månad det är ju inget alls

Är ni tjejer klara med det mesta?

Jag var o gjorde några justeringar på min bukett i går. Lite mindre o lite billigare(dock 1800:- ändå).
    Festhäftet ska sättas ihop.
    Ringarna ska putsas
    Har några servettringar kvar att fixa
    Maten (en del) ska inhandlas o tillagas.
    Väntar på att prästen ska ringa också.

Ja det var väl allt. Gud vad skönt!

Det närmar sig nu......

Längtar!!!!

• Lucky_bride

Ja, nu börjar det verkligen att kännas i magen... bara 1 månad kvar!!!
    Har precis som EmmaStina, lite smågrejer kvar att fixa, träffa fotografen, putsa ringarna, beställa tårtan...

• Anna & Tony

tjoho brudar här kommer en till brud samma dag

• Lucky_bride

Anna & Tony

Vad trevligt :)
    Var ska du gifta dig..?

• vickanvicky

Prästen rinde igår... Den 8 maj kl 14 ska vi träffas...NU är det bara drickat kvar kom inte över barnen hade feber... Ringarna är på putsning och vigsel ringen är hämtad. Sen är det allt sånt som jag inte kan göra så mycket åt just nu... Allt ligger till den 26 maj naglarna den 24 maj... ja och så bordsplacringen ska skrivas ut liksom festprogramet... sen är det klart.. Hoppas att solen ska vara framme nu så man hinner bli lite brun innan.

• fru till pingst

Hallå
    här är en till som gifter sig samma datum.
    Inte långt kvar nu tjejer

• vickanvicky

Nu har vi bara vin och avek kvar ovh bacardi razz till bålen... så skönt att det är klart nu... det mesta iallafall....

• daydreamerinlove

tittar in i ny tappning. *ler lyckades ju efter att se dubbelt att avregistrera mig då jag skulle ta bort bröllopssidan som jag påbörjade här men inte använde- så numera är dreaming_princess och jag samma person :)
    tja... tills vecka 21. då byter jag namn igen. börjar bli pirrigt. *s
    hur går det för moa??? nyfiken

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007