• Lucky_bride

Pingstbrudar, 26:e maj 2007

Hej på er pingstbrudar :D
    Tänkte starta en ny tråd för just det här datumet. Har sett att fler har gjort så, men inte hittat någon för just 26:e maj. Kan ju va kul att tjattra lite med de som ska gifta sig på samma dag :)
    Så hur känns det nu när det börjar närma sig...? Har ni koll på allt? Tror att vi har det :)

• Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007
  • vickanvicky

VArt i skåne kommer du ifrån?

• 26maj2007

vickanvicky

Bor strax utan för Helsingborg och själv då?

• vickanvicky

samma här i Billesholm

• vickanvicky

hahaha e det du som ska gifta dig i bjuvs kyrka?

• vickanvicky

blev lite fel, läste fel.... hihi*ler*

• Moa Malviker

Ta kontakt med prästen själv, det gjorde vi. Verkar som om det är lite si och så på pastorexpeditionerna runt om i landet...

• 26maj2007

nix

vi gifter oss i Brunnby kyrka och ska ha festen i Jonstorp.

Vår präst kommer att höra av sig i början av maj.

• vickanvicky

Ja jag får nog ta och ringa våran med.... Vill att det ska börja hända lite nu:P ( Börjar känna pirr i magen) Jag är väl inte ensamen om det:#:)?!

• I&R

Är ni klara med bordsplaceringen? Jag och m2b försökte här om dan men f*n vad svårt det är.

Ska fixa bröllopstårta nästa vecka (stället jag ska beställa ifrån är stängt denna vecka). Imorgon ska jag nog boka tid för naglarna.

Inte lång tid kvar nu tjejer Börjar ni bli nervösa? Jag känner mig ovanligt lugn, va så himla nervös förut men nu känns det bara lugnt.

• AnniePannie

Ja nu är det snart dags! :) Var och tittade på ballonger idag! Oj oj vad fina grejer de kan göra med ballonger! Valde några vackra arrangemang som tjejen ska fixa och ställa bakom honörs bordet, kommer bli så fint!! *glad* :D

Svar på tråden Pingstbrudar, 26:e maj 2007